Ik heb al een behoorlijk aantal foto's van die Olympus gezien, geef mij maar canon 300/350D!!! De ISO-korreligheid van die Olympus is niet grappig meer vanaf ISO 800.
Heb ik ook nog een vraag over lenzen... Ik wil binnenkort een Canon eos 350D kopen, maar de lens vind ik een beetje twijfelgeval. Ik maak heel veel foto's in het donker en daarbij ook nog is een stuk ingezoomd. Dus dan zou ik eigenlijk een 2.8 lens moeten hebben met een beetje een aardige zoom. Nu zag ik de sigma 28-105/2.8-4.0 caf, asf if. Wie heeft er ervaring met deze lens? 210 euro vind ik ongelofelijk goedkoop voor een 2.8 lens met zo'n zoom, dus wat voor kwaliteit kan ik verwachten? Zal hij beter presteren in het donker dan de standaard 18-55 3.5 lens van canon? En zou het verstandig zijn om alleen de body van de 350D te kopen met deze lens er op? Ik maak ook een beetje 'all-round' foto's, dus dan weer een goeie fik, dan weer een mooi strandlandschap en als er een feest is ook nog een lichte vorm van portretfotografie.
Wat is verstandig, deze Sigma lens kopen en die voor alles gebruiken, of die 18-55 lens kopen en nog even doorsparen voor die 2.8 lens? En wat moet ik überhaupt van die lens verwachten, redelijk goede kwaliteit of *^%$*$kwaliteit?