Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222615 keer)

0 gebruikers (en 26 gasten bekijken dit topic.

Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #450 Gepost op: 5 mei 2006, 15:44:56
Het gaat niet echt over en bepaalde camera, maar hoe maken jullie de sensor van je camera schoon?

Er zijn een paar mogelijkheden, ik zit zelf te denken om het Green Clean systeem te kopen, iemand daar misschien ervaring mee?

Zoals je hebt kunnen lezen  :P heb ik hem naar een fotograaf gebracht die het voor mij heeft gedaan. Het kost 25 euro maar als er iets zo voorvallen is het zijn probleem.

Als je de foto-forums moet geloven kun je het heel goed zelf doen en zoals de fotograaf het gister deed kan het ook niet echt heel moeilijk zijn. Blijft wel het feit staan dat een beetje schoonmaaksetje ook zo'n 60 a 70 euro kost.


Sar 303 sqn

  • Gast
Reactie #451 Gepost op: 5 mei 2006, 15:47:30
Dat heb ik inderdaad gelezen, maar die zaak waar ik m'n cam vandaan heb, wil er niet aan beginnen.

Dus zal er waarschijnlijk toch zelf aan moeten geloven.
Begin nu toch stof te zien op f13, en op f32 is het helemaal een rampenplan.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #452 Gepost op: 5 mei 2006, 15:49:21
Dat heb ik inderdaad gelezen, maar die zaak waar ik m'n cam vandaan heb, wil er niet aan beginnen.

Dus zal er waarschijnlijk toch zelf aan moeten geloven.
Begin nu toch stof te zien op f13, en op f32 is het helemaal een rampenplan.

Er zijn meer fotozaken dan waar jij je cam vandaag hebt  ;)  :D (allicht een andere zaak in de buurt toch die het wel wil doen?)

En tja op F13 al stof zien, dan is het inderdaad wel een keertje nodig denk ik.   8)


scoutcow

  • Anesthesiemedewerker io
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,111
    • Rhovanion
Reactie #453 Gepost op: 5 mei 2006, 19:21:47
Ik ga over een poosje op zoek naar een andere lens voor mijn Canon Eos 350d, en wil dus een lens waarmee je wat meer mee kunt "inzoomen". Dan moet het natuurlijk ook weer niet zo een hele toeter van een lens zijn..... ::)

Dus heeft er iemand enkele tips?  :D

ik heb voor mijn Nikon D50 een 28-135, af en toe is 28mm toch niet ietsjes teveel, maar voor de rest is het een erg fijne lens... ;) :)


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #454 Gepost op: 5 mei 2006, 23:59:25

Er zijn meer fotozaken dan waar jij je cam vandaag hebt  ;)  :D (allicht een andere zaak in de buurt toch die het wel wil doen?)

En tja op F13 al stof zien, dan is het inderdaad wel een keertje nodig denk ik.   8)
Na spanje zag ik op F5.6 al stof...Cam is niet echt geschikt voor ME-werk ::) maar ik hoop dat ze als ze mijn sluiter vervangen ook de CCD even schoon maken ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-


Michelle1983

  • Gast
Reactie #455 Gepost op: 8 mei 2006, 23:20:08
Nou heb een Sony W70 besteld, oorspronkelijk W7 maar die is niet meer leverbaar. Ben benieuwd.

Nog altijd wachtende, wel het bericht gehad dat anders dan de W7 de W70 helemaal geen "manual controls" heeft, dat viel even wat tegen.


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #456 Gepost op: 8 mei 2006, 23:25:09


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #457 Gepost op: 8 mei 2006, 23:52:31
Nog altijd wachtende, wel het bericht gehad dat anders dan de W7 de W70 helemaal geen "manual controls" heeft, dat viel even wat tegen.
Begin ik nou eindelijk helemaal gek te worden of zie ik een P en een M stand bij het keuzewieltje staan? Dat lijken mij de manual controls... of bedoel je iets anders?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #458 Gepost op: 9 mei 2006, 00:00:55
Begin ik nou eindelijk helemaal gek te worden of zie ik een P en een M stand bij het keuzewieltje staan? Dat lijken mij de manual controls... of bedoel je iets anders?

ff wat groter....  ;D ;D ;D

http://www.dpreview.com/news/0602/sony/sony_w100_frontback.jpg


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #459 Gepost op: 9 mei 2006, 00:02:09