0 gebruikers (en 9 gasten bekijken dit topic.
Het gaat niet echt over en bepaalde camera, maar hoe maken jullie de sensor van je camera schoon?Er zijn een paar mogelijkheden, ik zit zelf te denken om het Green Clean systeem te kopen, iemand daar misschien ervaring mee?
Dat heb ik inderdaad gelezen, maar die zaak waar ik m'n cam vandaan heb, wil er niet aan beginnen.Dus zal er waarschijnlijk toch zelf aan moeten geloven.Begin nu toch stof te zien op f13, en op f32 is het helemaal een rampenplan.
Ik ga over een poosje op zoek naar een andere lens voor mijn Canon Eos 350d, en wil dus een lens waarmee je wat meer mee kunt "inzoomen". Dan moet het natuurlijk ook weer niet zo een hele toeter van een lens zijn..... Dus heeft er iemand enkele tips?
Er zijn meer fotozaken dan waar jij je cam vandaag hebt (allicht een andere zaak in de buurt toch die het wel wil doen?)En tja op F13 al stof zien, dan is het inderdaad wel een keertje nodig denk ik.
Nou heb een Sony W70 besteld, oorspronkelijk W7 maar die is niet meer leverbaar. Ben benieuwd.
Nog altijd wachtende, wel het bericht gehad dat anders dan de W7 de W70 helemaal geen "manual controls" heeft, dat viel even wat tegen.
Begin ik nou eindelijk helemaal gek te worden of zie ik een P en een M stand bij het keuzewieltje staan? Dat lijken mij de manual controls... of bedoel je iets anders?