Opzich klopt het dat de D50 niet veel functies heeft, maar ik heb hem nu als een soort van tussenstap, dan heb ik wel een SLR, maar nog niet degene die ik wil hebben, ik ga binnenkort ook voor de D200, maar ik heb de 350D met batterygrip in handen gehad en vond daar de knopjes net wat minder fijn zitten dan bij de D50, maar dat is natuurlijk mijn eigen mening. Opzich mis ik nu niet echt functies op de D50, misschien dat er wel een aantal zijn die erg handig zijn, maar vooralsnog vind ik mijn foto's nog goed genoeg, dus daar heb ik verder geen problemen mee. Qua grip vind ik er ook niks mis mee, met mijn 70-300 lens vind ik dat ik nog prima grip heb, maarja die is ook nog maar zo'n 550 gram, maar toch... Het is natuurlijk grotendeels persoonlijk en het ligt ook vooral aan wat voor lenzen je erbij hebt en hoe goed je zelf kan fotograferen, maar die minder functies is natuurlijk niet persoonlijk, dat is gewoon een feit, maar het is gewoon een leuk beginnersmodel en als je echt meer wil moet je ook echt gaan voor de D200 of beter.