Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222587 keer)

0 gebruikers (en 20 gasten bekijken dit topic.

7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #510 Gepost op: 1 juli 2006, 18:54:53
ik krijg woensdag de eos binnen maar welke lens zouden jullie erbij adviseren?

Heb je er een kit-lens bijzitten? Is op zich geen slechte om mee te beginnen hoor.  ;)


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #511 Gepost op: 1 juli 2006, 19:39:29
kitlens + sigma 70-300 om mee te beginnen. leuk voor eerste gebruik en om te oriënteren (en te sparen ;)) voor een kwalitatief goede normale zoomlens.


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #512 Gepost op: 2 juli 2006, 17:51:04
Heeft iemand ervaring met een Fujifilm S7000 en externe flitser Soltron D32T, ik heb een aanbod gekregen van een Fujifilm S7000 met die externe flitser en 256 mb geheugenkaartje erbij (voor 250 euro en diegene heeft hem 6 maanden gebruikt)
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #513 Gepost op: 2 juli 2006, 18:00:54
waarom zou die hem voor 250 euro wegdoen als hij rond de 730 euro in de winkel kost  ;) :P  vaag verhaal .
Ik zou zoiets niet meteen kopen maar aan een paar test doen.
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #514 Gepost op: 2 juli 2006, 18:23:31
waarom zou die hem voor 250 euro wegdoen als hij rond de 730 euro in de winkel kost  ;) :P  vaag verhaal .
Ik zou zoiets niet meteen kopen maar aan een paar test doen.

Ik heb hem op internet voor 330 dollar gevonden (247 euro nieuwprijs) en dat is bij amazon. Ik ga inderdaad tests doen en ik ken degene heel goed.
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


royke777

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 220
Reactie #515 Gepost op: 2 juli 2006, 18:28:03
dan hebik zeker op de verkeerde cam gezocht ,

Maar waarom niet sparen voor een DSLR cam in plaats van een '' compact'' cam  voor 650 euro krijg je de canon 350d al op het moment
Groetjes Roy Loyson   My Pictures on airliners[/


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #516 Gepost op: 2 juli 2006, 18:34:19
dan hebik zeker op de verkeerde cam gezocht ,

Maar waarom niet sparen voor een DSLR cam in plaats van een '' compact'' cam  voor 650 euro krijg je de canon 350d al op het moment

Ik ben meer van het filmen en wil daar ook nog wat voor sparen maar heb zowiezo een betere cam nodig. En ik heb alleen maar positieve reacties gehad en voor 200 euro (is inmiddels aan onderhandelen ;)) een Fujifilm S7000 lijkt mij wel aardig, of niet?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Rolanddeg

  • Docent, kerninstructeur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,300
  • Bee-doo Bee-doo
    • De Groot Brandwachten
Reactie #517 Gepost op: 2 juli 2006, 20:12:09
als je meer van het filmen bent moet je een videocam kopen... betere kwaliteit film, en als foto's maken je 2e prioriteit is kan je vervolgens vanuit de filmbeelden foto's halen. kan je nog de mooiste shot uitzoeken ook...


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #518 Gepost op: 4 juli 2006, 22:24:11
als je meer van het filmen bent moet je een videocam kopen... betere kwaliteit film, en als foto's maken je 2e prioriteit is kan je vervolgens vanuit de filmbeelden foto's halen. kan je nog de mooiste shot uitzoeken ook...

Ja dit ben ik ook zeker van plan, maar de gewone dv cam die ik nu hebt bevalt me nog prima. Over een jaartje en als ik over een geldboom :P beschik komt er een Sony HDD cam en hopelijk is dat snel. Omdat ik bij inzetten veel foto's maak en nu over een gewone compact cam beschik, vind ik toch wel dat ik een betere camera nodig heb en daarom deze. Ik moet nog onderhandelen over de prijs, maar is voor die Fujifilm S7000 zonder flitser en die cam is in goede staat en  6 maanden gebruikt 200 euro een goede prijsdeal voor kwaliteit ook?
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


jvo

  • ACH
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,933
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #519 Gepost op: 5 juli 2006, 16:18:29
Ik heb inmiddels een KM dynax 7D en een KM maxxum 7D in mijn tas zitten.... Dynax was in reparatie dus had ik voor de vakantie een andere geregeld.... krijg ik de dag dat ik die binnenkrijg een bericht dat mijn cam 4 weken eerder dan verwacht klaar is.... ::)
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-