Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222569 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

pesje2

  • Gast
Reactie #550 Gepost op: 24 oktober 2006, 22:44:09
Het ging mij niet zo zeer om de personen die enigszins toch wel een indrukwekkend beeld creeren.
Maar de omgeving, die sfeer is gewoon eng.

Gr. Niels


pesje2

  • Gast
Reactie #551 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:00:14
Hallo,

Ik heb denk ik een camera op het oog.

Hij is echt net op de markt en ik hoop als ik hem over 2-3 maanden dat hij nog wat gezakt is met de prijs.

Het is de Fujifilm S6500,
Een hele mooie camera met speciale Face Detection of zoiets wat perfecte beelden maakt(volgens Fujifilm)
(6.13 Megapixel)
Ik ga hem van de week ergens bekijken in een winkel, iemand al ervaringen??

Gr. Niels


(Hier een paar foto's, owja de prijs is ongeveer € 350-400, Netjes toch ;) )





Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #552 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:09:34
incl of excl lens...  ::) ::) :)


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #553 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:14:43
incl of excl lens...  ::) ::) :)

Incl. aangezien de lens niet van de camera kan, het is dan ook een camera zonder mogelijkheid tot het wisselen van lenzen. (zie bijv. het feit dat er 10.7x optical zoom op de body staat... wordt bij wisselen van lenzen beetje subjectief he ;) )

Tja, perfecte beelden bestaan volgens mij niet. Iedereen denkt anders over een beeld en het lijkt me sterk dat een apparaat de perfecte foto kan creeren. Het feit dat het kwalitatief goede foto's levert kan uiteraard best waar zijn.

Maar ziet er netjes uit, maar het blijft een compactcamera omdat je A. geen lenzen kan wisselen en B. geen externe flitser kan gebruiken, je blijft dus aardig gebonden aan de mogelijkheden van de camera.

Over gebruik/foto's/technische staat doe ik geen uitspraken want dat weet ik niet.

Ohja, je plaatst foto's van verschillende camera's het is maar dat je het weet  8)

Een van de belangrijkste zaken bij fotografie.. de man of vrouw achter de camera!!  ;)


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #554 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:15:07
incl of excl lens...  ::) ::) :)

Dat is een vaste lens, dus altijd met  ;)
Persoonlijk vind ik hem wel gaaf, ik heb de voorloper S3500 en die bevalt me heel erg goed!

Ik zie alleen dat je twee verschillende camera's hebt neergezet, de ene waar wel een flitser op kan en de ander waar het niet kan!
Ik zou zowiezo eentje nemen waar je WEL een losse flitser op kunt zetten, dat mis ik eigenlijk ... (eentje 6.3 megapix en de ander 9.0 )
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #555 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:21:50


pesje2

  • Gast
Reactie #556 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:27:30
Hallo,

ow ja ik zie het, google is dus niet helemaal vertrouwt.

Hier een ECHTE S6500 8) :


Gr. Niels


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #557 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:31:20
Dat is een vaste lens, dus altijd met  ;)
(...)

Incl. aangezien de lens niet van de camera kan, het is dan ook een camera zonder mogelijkheid tot het wisselen van lenzen. (zie bijv. het feit dat er 10.7x optical zoom op de body staat... wordt bij wisselen van lenzen beetje subjectief he ;) )

(...)

Wedden dat die lens er echt wel af kan.....  ;D ;D ;D ;D  http://www.cosgan.de/images/more/schilder/172.gif[/img]


Jerommeke

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 17,683
  • Blauwe Motormuis
Reactie #558 Gepost op: 28 oktober 2006, 21:39:42
Hallo,

ow ja ik zie het, google is dus niet helemaal vertrouwt.

Hier een ECHTE S6500 8) :


Gr. Niels

Zoals ik al zei,

Ik heb de S5600 en het enige wat ik mis is mogelijkheid er een externe flitser op te kunnen zetten! En ik ben bang dat jij dat ook zult gaan krijgen! Voor de rest ben ik heel erg tevreden!
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !


pesje2

  • Gast
Reactie #559 Gepost op: 28 oktober 2006, 22:27:26
Tja of ik de externe flits ga missen, ik ben een amateur, geen foto graaf voor beroep dus ik weet niet of ik het nu nodig heb.
Maarja als de flits het enigste is...

Gr. Niels