Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 222420 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Bommel17

  • Gast
Reactie #930 Gepost op: 19 november 2007, 22:23:45
Hoi beste mensen,

Ik heb hier een spiegelrefelex camera van samsung gx1l liggen.
Nu heb ik hier nog de standaard lens bij zitten de 18-55mm
eigenlijk wil ik nog een extra lens bij hebben.
Wie kan me er iets meer over vertellen, wat goed is en wat niet.


Firechief P

  • Manschap A / oefenleider / bevelvoerder
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,923
  • waarom gebeurt alles als ik er niet ben?
    • www.pjdekok.nl
Reactie #931 Gepost op: 20 november 2007, 10:53:51
Gaan er zaterdag nog mensen naar ZoomExperience in de Jaarbeurs in Utrecht?


Ferrari_F50

  • Gast
Reactie #932 Gepost op: 20 november 2007, 10:56:17
Hoi beste mensen,
Ik heb hier een spiegelrefelex camera van samsung gx1l liggen.
Nu heb ik hier nog de standaard lens bij zitten de 18-55mm
eigenlijk wil ik nog een extra lens bij hebben.
Wie kan me er iets meer over vertellen, wat goed is en wat niet.

Mijn vraag is wat wil je gaan fotograferen, als je natuur wilt fotograferen dan is zoom niet zo vereist tenzei je weer vogels gaat fotograferen. Een grote groothoek(zoom) is wel erg handig en ook erg leuk. Ik ga binnenkort de 10-20mm aanschaffen, ik heb daarvan al een aantal voorbeeldfoto's gezien en ik ben er tevreden mee.

Gaan er zaterdag nog mensen naar ZoomExperience in de Jaarbeurs in Utrecht?

Nee, maar wel zondag O0 Zaterdag moet ik namelijk werken.


MHL media

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 444
  • www.mediatv.nl
    • MediaTV
Reactie #933 Gepost op: 21 november 2007, 20:25:02
Gaan er zaterdag nog mensen naar ZoomExperience in de Jaarbeurs in Utrecht?


Ik was het wel van plan
Voor het laatste hulpverleningsnieuws uit de regio Rijnmond kijk op www.mediatv.nl of @mediatvnl


BRANDWEERVOERTUIGEN.NL

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,060
  • Laat ieder in zijn waarde
    • www.brandweervoertuigen.nl
Reactie #934 Gepost op: 22 november 2007, 10:24:55
Ik was het wel van plan

Ik was het ook van plan. Maar niet zoals het nu is  :(
Brandweerfotografie Ton van der Toolen  kijk ook op  www.brandweervoertuigen.nl  Op alle geplaatste foto's zit Copyright


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #935 Gepost op: 22 november 2007, 13:55:29
Morgen ga ik waarschijnlijk voor de flitser SIGMA DG ST 530. Het richtgetal (53) vond ik erg aantrekkelijk voor een prijs van 160 euro. Heeft iemand hier nog advies/ervaring mee? Ik heb begrepen dat de flitser wat groot en lomp is, maar erg goed flitst...
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


Sam Hendrix

  • Gast
Reactie #936 Gepost op: 22 november 2007, 15:15:37
Ik had even een vraagje.

Ik ben me aan het ori๋nteren op een 350D/400D. Mijn vader heeft de 400D, die mag ik wel gebruiken, maar die mag niet meer naar ''de brand''(incident) want daar vind hij hem te duur voor. Ik vind het een erg prettig toestel en er komt wat moois uit :P. Ik ben de laatste dagen wat aan het zoeken, ook op marktplaats, naar de 350D.

Ik hoorde van iemand dat het verschil tussen de kleuren van de 350 en de 400 best wel verschillen. Kan iemand daar uitsluitsel over geven?

Is er misschien ook iemand die een goede winkel of link kan geven voor de 350D of 400D. Liefst met een 18-55 kitlens.

Sam


ArieScanner

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,623
  • Met vriendelijke Groet, ArieScanner
    • Persmoment.nl - This is the moment!
Reactie #937 Gepost op: 22 november 2007, 16:40:08
Ik had even een vraagje.

Ik ben me aan het ori๋nteren op een 350D/400D. Mijn vader heeft de 400D, die mag ik wel gebruiken, maar die mag niet meer naar ''de brand''(incident) want daar vind hij hem te duur voor. Ik vind het een erg prettig toestel en er komt wat moois uit :P. Ik ben de laatste dagen wat aan het zoeken, ook op marktplaats, naar de 350D.

Ik hoorde van iemand dat het verschil tussen de kleuren van de 350 en de 400 best wel verschillen. Kan iemand daar uitsluitsel over geven?

Is er misschien ook iemand die een goede winkel of link kan geven voor de 350D of 400D. Liefst met een 18-55 kitlens.

Sam

Een ocassion/demo 350D kost bij Kamera-Express 499 euro met kitlens (www.kamera-express.nl)
Bij Foto Konijnenberg kost de 350D nieuw met kut 519 euro. (www.fotokonijnenberg.nl)

De prijzen tussen de 350D en de 400D liggen dus erg dicht bij elkaar en dan zou ik gaan voor de 400D
Persmoment.nl - Fotografie: www.persmoment.nl  Brandweer Diemen Web-Log: www.kazernediemen.web-log.nl


7194

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,128
Reactie #938 Gepost op: 22 november 2007, 16:42:18
Bij Foto Konijnenberg kost de 350D nieuw met kut 519 euro. (www.fotokonijnenberg.nl)

Geen prijs, twee in ้้n.    ;D


Robinh

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,210
Reactie #939 Gepost op: 22 november 2007, 16:42:33
De 350d heb ik nieuw voor €399,- bij bol.com gekocht, zijn dus niet echt duur meer ;)
OP AL MIJN GEPLAATSTE FOTO`S ZIT COPYRIGHT!