Camera

Auteur Topic: Camera  (gelezen 225603 keer)

0 gebruikers (en 6 gasten bekijken dit topic.

Marco ACH

• Forum gebruiker
Reactie #1290 Gepost op: 20 oktober 2008, 00:54:04
ik ben opzoek naar een nieuwe camera ter vervaning van mijn fujifilm , ik heb +- € 190 euro te besteden

voor wat voor soort camera moet ik naar gaan kijken

alle tips zijn welkom

o.a hv fotografie , en ook prive fotografie

zoom heb ik niet veel verstand van

Ik zeg: ga naar de eerste de beste BCC/IT'S/De Block. Koop daar zo'n ding en druk gewoon die knop in om een foto te maken. Als je echt serieus met fotografie bezig wilt zijn kom dan nog eens langs  ;)
Take a picture of something you see

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #1291 Gepost op: 20 oktober 2008, 00:58:21
Andere vraag is: Wat verwacht je van een nieuwe camera, wat ie beter doet als de fujifilm die je nu hebt  ???
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • Laten we het gezellig houden op het forum
Reactie #1292 Gepost op: 20 oktober 2008, 12:37:43
ik moet een ander hebben omdat die ik nu heb met touwtjes aan elkaar zit en soms niet aan te krijgen is ,

maar een paar pixels extra en ietsjes zoom erbij is nooit weg , maar geen vereiste

Timmos

• Persfotograaf
  • Senior gebruiker
    • Tim-Koster.nl
Reactie #1293 Gepost op: 20 oktober 2008, 13:24:30
Misschien handig om te vermelden welke FujiFilm je nu hebt? :-X

En pixels, ben je van plan om posters van *m x *m te maken? Zonee heb je heus geen 10 miljoen pixels nodig

Maar er vanuit gaande dat je een FinePix nummertjegeenidee hebt , zou ik gaan voor dezelfde serie.. Je weet hoe de camera werkt en in elkaar zit

12x optische zoom
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/FUJI+FinePix+S8000fd+digitale+camera.7109520/default.aspx

o.a

Zullen vast wel goedkoper te vinden zijn ergenst..

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #1294 Gepost op: 20 oktober 2008, 16:09:05
Misschien handig om te vermelden welke FujiFilm je nu hebt? :-X

En pixels, ben je van plan om posters van *m x *m te maken? Zonee heb je heus geen 10 miljoen pixels nodig

Maar er vanuit gaande dat je een FinePix nummertjegeenidee hebt , zou ik gaan voor dezelfde serie.. Je weet hoe de camera werkt en in elkaar zit

12x optische zoom
http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/foto_en_video/digitalefotocamera_q1_s/FUJI+FinePix+S8000fd+digitale+camera.7109520/default.aspx

o.a

Zullen vast wel goedkoper te vinden zijn ergenst..

ik heb nu de fujifilm s9500 met aansluiting voor een externe flitser , dat wil ik dus op de volgende ook hebben , maar als ik zo rond kijk op internet zien ik dat de wat gedoekopere dat niet meer hebben , ik heb niet veel te besteden +- € 190,- maximaal

NF

• Senior gebruiker
    • www.112ijmond.nl
Reactie #1295 Gepost op: 20 oktober 2008, 16:28:16
ik heb nu de fujifilm s9500 met aansluiting voor een externe flitser , dat wil ik dus op de volgende ook hebben , maar als ik zo rond kijk op internet zien ik dat de wat gedoekopere dat niet meer hebben , ik heb niet veel te besteden +- € 190,- maximaal

FF wat anders, zou je niet gewoon 1 account kunnen gebruiken op het forum ipv 2? Dit is nogal verwarrend en bovendien totaal zinloos. O0

Die aansluiting voor een externe flitser zou ik maar niet teveel naar kijken. Met je huidige budget is dat toch te duur. Als je het geld wel hebt, kan je beter ff doorsparen voor een beter toestel
112ijmond.nl / IVK, BvV / Brede interesse in Veiligheid en Hulpverlening

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #1296 Gepost op: 20 oktober 2008, 16:33:21
als er een MOD kan ingrijpen omdat account weg te halen , zou ik dat erg op prijs stellen

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker

Rein

• Senior gebruiker
Reactie #1298 Gepost op: 20 oktober 2008, 17:02:45

Martijn Slotboom

• Belangstellende
  • Senior gebruiker
Reactie #1299 Gepost op: 20 oktober 2008, 17:07:36
klopt , is dat op een of andere manier te verhelpen of kan ik alleen met interne flitser werken

wie voor dat bedrag een ander camera kan vinden mag het zeggen , graag met aansluiting voor externe flitser