Frapant dat je meteen je eigen opmerkingen ontkracht door je laatste opmerking. Ja in hectiek worden wel eens fouten gemaakt. Hulpverleners zijn gelukkig nog steeds mensen, ook wij maken nog steeds fouten. Die zijn er om als leermoment te gebruiken.
Maar dat valt volledig in het niet met de volslagen onzin die wij vaak zien langskomen. Of op twitter of hier op het forum. Of waar dan ook. Daar storen wij als hulpverlener steeds meer aan.
Frapant dat je mijn compliment tegen mij probeert te gebruiken ;-) Wees blij dat ik zo eerlijk ben om te vermelden dat er verbetering in zit.
En de rest is een subjectieve klaagzang waarbij ik mij afvraag namens welke 'wij' jij spreekt.
Verder mag je willen dat de media aan de hand van overheidsambtenaren gaat lopen, maar dan zal je toch een ander land moeten gaan zoeken. In Nederland gaat dat niet gebeuren. Dat er daarom helaas zo af en toe onzin wordt verkondigd vind ik ook heel jammer. Wachten op de officiele verklaringen is m.i. niet nodig, maar de snelheid van het nieuws mag van mij wel wat omlaag. Niks zeggen tot je meer weer is vaak beter.