Grote brand (flat woning) Erfgooiersstraat - Hilversum 09-02-2015

Auteur Topic: Grote brand (flat woning) Erfgooiersstraat - Hilversum 09-02-2015  (gelezen 7642 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #40 Gepost op: 12 februari 2015, 00:55:17
Citaat van: Peter71 link=msg=1330094 date=1423682848
Het is niet voor niets dat wij hier constant verkondigen om de officiele berichtgevingen af te wachten. Voor er iets geroepen wordt. Je moest eens weten wat we voor onzin horen over incidenten, waar wij als hulpverleners zelf bij geweest zijn, maar waar van die mug een enorme olifant is gemaakt. En al die wijsneuzen denken het allemaal beter te weten. Officiele berichtgeving vanuit de politie en/of persberichten, daar kun je staat op maken.
Weet je dat wel zeker? Straten in verkeerde plaatsen, tijdlijnen verkeerd en zelf een patiënt met de heli vervoerd terwijl het MMT met de auto kwam ;-)
Overigens worden dit soort fouten wel minder gemaakt dan in het verleden.


Fletwed

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 995
Reactie #41 Gepost op: 12 februari 2015, 09:43:00
Citaat van: Peter71 link=msg=1330094 date=1423682848
Het is niet voor niets dat wij hier constant verkondigen om de officiele berichtgevingen af te wachten. Voor er iets geroepen wordt. Je moest eens weten wat we voor onzin horen over incidenten, waar wij als hulpverleners zelf bij geweest zijn, maar waar van die mug een enorme olifant is gemaakt. En al die wijsneuzen denken het allemaal beter te weten. Officiele berichtgeving vanuit de politie en/of persberichten, daar kun je staat op maken.

In persberichten komen net als info vanaf politie genoeg fouten nog voor. Beste kan je info vanuit de bron krijgen en dat dubdubbelchecken


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #42 Gepost op: 12 februari 2015, 18:39:37
Citaat van: Ko van Leeuwen link=msg=1330144 date=1423698917
Weet je dat wel zeker? Straten in verkeerde plaatsen, tijdlijnen verkeerd en zelf een patiënt met de heli vervoerd terwijl het MMT met de auto kwam ;-)
Overigens worden dit soort fouten wel minder gemaakt dan in het verleden.
Frapant dat je meteen je eigen opmerkingen ontkracht door je laatste opmerking. Ja in hectiek worden wel eens fouten gemaakt. Hulpverleners zijn gelukkig nog steeds mensen, ook wij maken nog steeds fouten. Die zijn er om als leermoment te gebruiken.
Maar dat valt volledig in het niet met de volslagen onzin die wij vaak zien langskomen. Of op twitter of hier op het forum. Of waar dan ook. Daar storen wij als hulpverlener steeds meer aan.


Ko van Leeuwen

  • Fotograaf
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,399
  • IJmuiden
    • Foto Ko van Leeuwen
Reactie #43 Gepost op: 13 februari 2015, 23:09:34
Citaat van: Peter71 link=msg=1330293 date=1423762777
Frapant dat je meteen je eigen opmerkingen ontkracht door je laatste opmerking. Ja in hectiek worden wel eens fouten gemaakt. Hulpverleners zijn gelukkig nog steeds mensen, ook wij maken nog steeds fouten. Die zijn er om als leermoment te gebruiken.
Maar dat valt volledig in het niet met de volslagen onzin die wij vaak zien langskomen. Of op twitter of hier op het forum. Of waar dan ook. Daar storen wij als hulpverlener steeds meer aan.
Frapant dat je mijn compliment tegen mij probeert te gebruiken ;-) Wees blij dat ik zo eerlijk ben om te vermelden dat er verbetering in zit.

En de rest is een subjectieve klaagzang waarbij ik mij afvraag namens welke 'wij' jij spreekt.

Verder mag je willen dat de media aan de hand van overheidsambtenaren gaat lopen, maar dan zal je toch een ander land moeten gaan zoeken. In Nederland gaat dat niet gebeuren. Dat er daarom helaas zo af en toe onzin wordt verkondigd vind ik ook heel jammer. Wachten op de officiele verklaringen is m.i. niet nodig, maar de snelheid van het nieuws mag van mij wel wat omlaag. Niks zeggen tot je meer weer is vaak beter.