0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
rijnmondveilig.nl @rijnmondveilig 2 minuten geledenBrand Dwarsweg Rozenburg. Er worden diverse woningen ontruimd. http://bit.ly/17hBems
Ik kan net wachten op beeldmateriaal. Dit kan wel eens een bijzondere zijn.
Wordt de OVD-BZ in Rotterdam al vanaf ZGB opgeroepen?
16 minuten geledenDiverse woningen in de omgeving worden ontruimd.23 minuten geledenEr komt veel rook vrij. Advies: blijf uit de rook. Rook is altijd gevaarlijk. Als u last heeft van de rook sluit dan ramen en deuren.40 minuten geledenBrandweer schaalt op ivm uitbreiding van de brand. Meer materieel en mensen worden ingezet.1 uur geledenEr waren geen mensen in het pand. Geen melding van gewonden.1 uur geledenBrand bevindt zich op de eerste verdieping van het gebouw. Brandweer is aan het afblussen.1 uur geledenBetreft brand in een bedrijfspand.1 uur geledenMelding van Brand aan de Dwarsweg in Rozenburg. Brandweer is ter plaatse.
Waarom is de melding voor de meetploeg (tijdstip 18:34) vervallen? Lijkt mij dat een meetploeg toch wel enige waarde heeft bij een brand van deze omvang.. Let op, ik bedoel dit als een vraag, niet om de hulpdiensten aan te vallen.
Nieuws op Beeld @nieuwsopbeeld 10 minVanuit Maassluis komen de klachten van de stinkende rook door de brand in #Rozenburg, hou daar dan ook ramen en deuren gesloten
Eens met Diamond, Wat voor bedrijf / pand is het ? Ik zag bij google een aannemer - bouwbedrijf ?