Opzetstuk moet eerste schot uit dienstwapen minder gevaarlijk maken

Auteur Topic: Opzetstuk moet eerste schot uit dienstwapen minder gevaarlijk maken  (gelezen 6063 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,084
Reactie #20 Gepost op: 20 februari 2015, 23:02:56
En de beanbag is zo'n geweldig middel dat altijd meteen werkt...
 http://www.youtube.com/watch?v=7_uYY59KZOU


Not!
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #21 Gepost op: 21 februari 2015, 08:58:10
En de beanbag is zo'n geweldig middel dat altijd meteen werkt...
 http://www.youtube.com/watch?v=7_uYY59KZOU


Not!
Deze situatie ken ik..
Dit was in dec 2013 nabij Slagharen. Buffel van een vent met een dikke jas. En dan nog goed weten te raken. Is best lastig.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #22 Gepost op: 21 februari 2015, 10:56:12
ziet nu niemand dat zoiets in NL helemaal niet van toepassing zou zijn? COPVR3 gaf het al enigszins aan: wij hebben aanhoudingsvuur. Dit is een bijzonder (mits goed geraakt) effectief middel en het mooie is, alle bevoegdheden daaromtrent zijn nog uitgeschreven ook!

Andere landen hebben dit vaak niet (zeker niet de USA) en commerciële partijen springen daar dus op in. Dat is het nadeel van een federale staten unie, geen centrale regelgeving en uniformiteit.


moppersmurf

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,460
  • uit respect!
    • Asterix' returns for Charlie
Reactie #23 Gepost op: 22 februari 2015, 01:11:48
Citaat van: MNL-5200 link=msg=1332327 date=1424512572
ziet nu niemand dat zoiets in NL helemaal niet van toepassing zou zijn? COPVR3 gaf het al enigszins aan: wij hebben aanhoudingsvuur. Dit is een bijzonder (mits goed geraakt) effectief middel en het mooie is, alle bevoegdheden daaromtrent zijn nog uitgeschreven ook!

Andere landen hebben dit vaak niet (zeker niet de USA) en commerciële partijen springen daar dus op in. Dat is het nadeel van een federale staten unie, geen centrale regelgeving en uniformiteit.

Waar de hel heb jij het over? Mijn eerste schot moet juist gevaarlijk zijn! Daar heb ik geen opzetstuk voor nodig, daar heb ik training voor nodig. Jezus! Hoe moeilijk is het? Aanhoudingsvuur? WTF? dat is PVDA-knuffelen-met-roosjes-gelul. Ik (de diender) schiet omdat het moet! Niet omdat het woensdag gehaktdag is. Als het ik (de diender) moet schieten, dan moet het ook raak zijn.

Tis gvd geen IVF!
in het kader van censuur mag ik niet zeggen wat ik denk, dus vat ik het samen; de wereld is groter dan die ene m2 die jij inneemt, denk daar ook eens


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #24 Gepost op: 22 februari 2015, 21:18:07
Luister eens....

Ik hoor een kwartje vallen.


MNL-5200

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,679
Reactie #25 Gepost op: 22 februari 2015, 22:49:38
Citaat van: moppersmurf link=msg=1332451 date=1424563908
Waar de hel heb jij het over? Mijn eerste schot moet juist gevaarlijk zijn! Daar heb ik geen opzetstuk voor nodig, daar heb ik training voor nodig. Jezus! Hoe moeilijk is het? Aanhoudingsvuur? WTF? dat is PVDA-knuffelen-met-roosjes-gelul. Ik (de diender) schiet omdat het moet! Niet omdat het woensdag gehaktdag is. Als het ik (de diender) moet schieten, dan moet het ook raak zijn.

Tis gvd geen IVF!

Adem in, adem uit. Lezen is een kunst.

Ik zeg juist, zo vroeg mogelijk schieten en gebruik je bevoegdheden in zake aanhoudingsvuur. Komt er dan nog dreiging: noodweer. Lijkt me vrij duidelijk.

Ennn door...