Nieuwe CAO voor Politie 2015

Auteur Topic: Nieuwe CAO voor Politie 2015  (gelezen 159342 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Reactie #210 Gepost op: 3 april 2015, 00:31:29
Dat snap ik. Maar het lijkt me lastig om het je te vragen.

Omdat ik achter je rijd, niet omdat ik verlegen ben.  ;)
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #211 Gepost op: 3 april 2015, 00:34:32
Je kan altijd het kenteken noteren, dat zou al genoeg aanknopingspunten moeten bieden.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


Bollie

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 408
Reactie #212 Gepost op: 3 april 2015, 04:57:52
Citaat van: silque link=msg=1341166 date=1428002663
Heb em gelijk in mn handtekening gezet, ziet er gelikt uit  O0

Ook gelijk gedaan  O0


silque

  • Sheepdog
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,873
Reactie #213 Gepost op: 3 april 2015, 09:58:15
Het heeft even geduurd, maar de betweter is er weer. Wat ik wel erg jammer vind is dat je altijd online via forum(s) je gal spuit, maar schijnbaar niet de ballen hebt om er écht iets mee te doen.
Doe aangifte, dien een klacht in... kentekens genoeg op de videobeelden!
Uitspraken op dit forum zijn op persoonlijke titel.


zwelgje

  • Burger met bijzondere interesse in wetgeving en organisatie structuren
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,077
Reactie #214 Gepost op: 3 april 2015, 10:25:22
Hoe staan de heren en dames hier tegenover het hinderen van het overige verkeer door deze acties?

Overlast is nu eenmaal inherent aan actie voeren.
Als je leeft in een land waar je de vrijheid hebt om actie te voeren, dan zul je ook zo nu en dan overlast voor lief moeten nemen.
Als je niet veel onthoudt, kan je ook niet veel vergeten


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #215 Gepost op: 3 april 2015, 10:55:44
Ik sta niet achter de acties om de snelwegen te hinderen, wat feitenlijk hier wel vergeet is dat er op de autosnelwegen een minimale snelheid geldt van 60 km/u in die zin dat je voertuig tenminste 60 km/u moet KUNNEN rijden !!
Het ertikel 5je kun je dus feitenlijk op je buik schrijven aangezien men niets verkeerd doet sterker als andere weggebruiker zou je behoren te weten dat er voertuigen rijden die een snelheid aanhouden die ver beneden het max. liggen.

Voor een jaar of 12 geleden werkte ik bij RAVO (die veegwagentjes) en daar werden speciaal wagen gebouwd met een V-max van 62 km/u zodat ze op de autosnelwegen mochten rijden keurig met kenteken zijn die nu opeens dan ook allemaal artikel 5 waardig ???
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Reactie #216 Gepost op: 3 april 2015, 10:58:44
Citaat van: zwelgje link=msg=1341227 date=1428049522
Overlast is nu eenmaal inherent aan actie voeren.
Pardon!?
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #217 Gepost op: 3 april 2015, 11:04:03
Ik denk dat we lekker niet moeten zeuren. Als we zelf om onze boterham en CAO strijden hebben we geen problemen met wat actie. Nu voeren de politiemensen actie om hun boterham en CAO en worden de acties wat harder doordat men langzaam aan acties voert op de snelwegen, en dan in ene is het hok te klein.
Ook deze politiemensen hebben recht op een goede CAO, en als de politiek het verrekt om te luisteren mogen deze acties best wat harder mogen.
Vergeet niet dat we uiteindelijk allemaal gebaat zijn bij een goed functionerende politie, en dat begint bij een goede CAO.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #218 Gepost op: 3 april 2015, 11:13:52
Citaat van: Peter71 link=msg=1341240 date=1428051843
Ik denk dat we lekker niet moeten zeuren. Als we zelf om onze boterham en CAO strijden hebben we geen problemen met wat actie. Nu voeren de politiemensen actie om hun boterham en CAO en worden de acties wat harder doordat men langzaam aan acties voert op de snelwegen, en dan in ene is het hok te klein.
Ook deze politiemensen hebben recht op een goede CAO, en als de politiek het verrekt om te luisteren mogen deze acties best wat harder mogen.
Vergeet niet dat we uiteindelijk allemaal gebaat zijn bij een goed functionerende politie, en dat begint bij een goede CAO.

Dus eigenlijk moeten we achter elke actie staan maar, als de beroepschauffeurs of oldtimer eigenaren een soortgelijke actie willen houden dan wordt er ingegrepen....

Let wel, ik ben ook tegen het hinderen op snelwegen door andere beroepsgroepen / eigenaren en begrijp ook heeeeeel goed dat er bij de politie verdomd weinig actie mogelijkheden zijn (al kon ik het weigeren om voetbalwedstrijden te faciliteren heel goed waarderen) Van dat soort acties ben ik wat meer aangezien het imo geen politietaak is om de zogenaamde supporters in de hand te houden, das een zaak van de KNVB en clubs maar das een heel andere discussie.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


feitelijk

  • RVV-fundamentalist
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 199
Reactie #219 Gepost op: 3 april 2015, 11:16:57
Citaat van: Peter71 link=msg=1341240 date=1428051843
Ik denk dat we lekker niet moeten zeuren. Als we zelf om onze boterham en CAO strijden hebben we geen problemen met wat actie. Nu voeren de politiemensen actie om hun boterham en CAO en worden de acties wat harder doordat men langzaam aan acties voert op de snelwegen, en dan in ene is het hok te klein.
Ik denk dat er veel kwaad bloed gezet wordt door het misbruiken van het materieel en de privileges.
Als ik actie zou voeren door de PC's van mijn werkgever te gebruiken om het internet plat te leggen denk ik dat er weinig loonsverhoging voor me inzat.
Wenen 28: Apparaten die waarschuwen door middel van geluid mogen alleen worden gebruikt:                   (b) buiten de bebouwde kom, wanneer het wen