Dat zijn wat meer reacties dan ik had verwacht; hierbij dan toch maar helemaal ge- copy-paste:
Aan de Minister van Veiligheid en Justitie
De heer mr. G.A. van der Steur
Postbus 20301
2500 EH Den Haag
Plaats : [invullen]
Datum : [invullen]
Betreft : Salarisverhoging Politiepersoneel
Geachte Excellentie,
Geschokt en met verbazing heb ik kennis genomen van de salarisomstandigheden bij de Politie.
Daar waar de samenleving momenteel verhard en het politiepersoneel een steeds gevarieerder takenpakket moet invullen, staat datzelfde personeel reeds jaren op de nullijn wanneer het om inkomen gaat.
Hierbij wil ik, burger van Nederland, er dan ook bij u op aandringen dat er spoedig een aanzienlijke verbetering komt in de salariëring van de mannen en vrouwen die zorgen voor de veiligheid van ons land.
Ik kan mij de acties die momenteel door het politiepersoneel worden gevoerd goed voorstellen, maar betreur het dat de burgers hier last van hebben. Echter is niet het actievoerende personeel, in mijn ogen, verantwoordelijk voor de hinder die ontstaat door deze acties, maar bent u als minister verantwoordelijk. Uw ministerie is ten slotte verantwoordelijk voor de salarissen van deze actievoerders! Het getuigd dan ook niet van goed werkgeverschap, wanneer het executief personeel van een organisatie in actie moet komen voor betere arbeidsomstandigheden en -voorwaarden.
Oproep
Uw mening, dat een nullijn voor het politiepersoneel nog steeds gerechtvaardigd is, dient te worden herzien. Het personeel van de Politie verdient namelijk beter!
Hoogachtend,
[HANDTEKENING]
[UW NAAM]