Nieuwe CAO voor Politie 2015

Auteur Topic: Nieuwe CAO voor Politie 2015  (gelezen 161939 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Heijnsbergen

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 388
Reactie #280 Gepost op: 8 april 2015, 11:56:18
Dank U voor de mooie link! Dat het een standaard is geworden is dus een doelredenering van het zuiverste water en historisch bezien volledig onjuist.


klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Reactie #281 Gepost op: 12 april 2015, 21:15:24
Kijk er zijn dus wel dienders met fantasie als het om actie voeren gaat   O0

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23915396/__Ophef_om_leus_agenten__.html
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #282 Gepost op: 12 april 2015, 21:18:54
Citaat
Volgens haar is het sporenonderzoek „normaal bij zo'n forse bekladding”.

Ik wens de korpsleiding dan heel veel succes komend weekend bij de Amstel gold race in Limburg. (of bij willekeurige andere wielerkoersen) volgens mij staan de wegen daar regelmatig bom vol met tekst.
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


JBV

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 74
Reactie #283 Gepost op: 12 april 2015, 21:24:55
FO ziet me aankomen als ik ze bel voor een bekladding... Wel fijn om te zien dat de korpsleiding achter ons sta....... O nee toch niet...


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #284 Gepost op: 12 april 2015, 21:35:00
Citaat van: Red link=msg=1343181 date=1428866334
Ik wens de korpsleiding dan heel veel succes komend weekend bij de Amstel gold race in Limburg. (of bij willekeurige andere wielerkoersen) volgens mij staan de wegen daar regelmatig bom vol met tekst.
In het kader daarvan is het te hopen dat de acties achter de rug zijn als de Tour the France van start gaat dit jaar. Want dan kunnen ze heel wat onderzoeken. >:D 0098


Red

  • HAP Eenheid Amsterdam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,255
Reactie #285 Gepost op: 12 april 2015, 21:36:39
Ik vrees dat de forensische opsporing dan overuren zal moeten draaien. Ik zie de busjes al in colonne achter elkaar over het parkoers heen rijden. ::)
Success is born out of arrogance, but greatness comes from humility.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #286 Gepost op: 12 april 2015, 22:37:33
Op het ANP nieuws van 22:00 uur op Radio Decibel werd gezegd dat de Korpsleiding afzag van het doen van aangifte omdat men het de aangebrachte tekst had verwijderd en er geen schade was ontstaan.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen


DiNozzo

  • Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,085
Reactie #287 Gepost op: 12 april 2015, 22:52:39
Citaat van: klf grimmenstein markt link=msg=1343180 date=1428866124
Kijk er zijn dus wel dienders met fantasie als het om actie voeren gaat   O0

http://www.telegraaf.nl/binnenland/23915396/__Ophef_om_leus_agenten__.html

Ongelofelijk trieste actie van de korpsleiding. Zoals benoemd staan de wegen bij elke wielerronde vol met leuzen en versieringen.

Dat de korpsleiding dan ineens als het braafste jongentje van de klas een FO onderzoek, zo'n afdeling die in de regel chronisch overbelast is, laat uitvoeren is buiten proporties als je kijkt naar het feit dat de FO al zelden nog naar bedrijfsinbraken komt en zelfs woninginbraken soms niet meer kan onderzoeken door de hoge werkdruk.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein


CopVR3

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,194
Reactie #288 Gepost op: 12 april 2015, 22:55:22
Het kwaad door de korpsleiding is al gedaan. En ik kan er goed kwaad om worden. Keer op keer laten merken dat men niet achter haar mensen staat.
Puur en alleen om hun eigen in te dekken. >:( ben hier echt pissig over.


enrico1972

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 6,591
  • Openbare Orde en Veiligheid
    • Instagram Enricoveilig
Reactie #289 Gepost op: 12 april 2015, 23:22:53
Ook ik als civiele kreeg stoom uit mijn oren toen ik het las. Gelukkig is men tot inkeer gekomen.
Men vergeet dat als er een goeie cao komt met eventueel een in mijn ogen terechte loonsverhoging dat ook zij, met die veel te veel goudgele versieringen er van mee profiteren ondanks dat ze al overbetaald worden, en lang niet allemaal met de schoenen meer in de spreekwoordelijk klei staan en liggen te rollebollen met arrestanten en andere onverlaten. Laat staan de bakken stront die de gemiddelde diender over zich heen krijgt waar die goudgele rakkers c.q. bureautijgers geen last meer van hebben.
In dit land dient u de wet- en regelgeving te kennen en deze na te leven. Houd u zich hier niet aan, dan weet u ook wat de risico's zullen