0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.
Mij staat een onderzoek bij waarin verlaging van de snelheid op drukke momenten, de kans op files aanzienlijk kon verminderen... (kan het even niet vinden... sorry) Dus wie weet is vandaag met 60km/u die ring wel "filevrij"
Duizenden onschuldige mensen, waarvan ook een hoop chauffeurs in de transportsector bijvoorbeeld die veel geld verliezen door de ophopingen. Vandaar dat ik vind dat het buiten de spits om wel moet kunnen vanwege het snel oplossen van één vertraging, maar niet rondom grote steden/belangrijke wegen tijdens de spits zorgt voor grote overlast van de burgers.
"Duizenden onschuldige mensen". Het is geen genocide waar we het hier over hebben hoor! Het is een half uurtje in de file staan... Als er iemand letterlijk schade ondervindt, afgezien van wat hypocriete ergernissen, dan zal dat inderdaad de transportsector zijn. Maar aangezien die dit soort acties één keer in de zoveel jaar zelf op poten zetten denk ik dat die hier alle begrip voor hebben.
Ik wordt een beetje moe van de schijnheiligheid, ook hier op het forum. "Ik gun het ze echt wel, maar langzaam rijden in de spits is uit den boze, de gewone burger mag er geen last van hebben". Joh, god verhoede dat je een keer een kwartier later op je kantoorbaan terecht komt
Weet je waar ik zo moe van wordt? Van die mensen die zo denigrerend zijn naar de kantoorbanen, alsof wij niet gewoon werken?!
Humberto Tan ✔ @HumbertoTanVrachtwagens, taxi's, wegenbouwwerkers, leraren...mocht je er niet uitkomen met je CAO, pak de snelweg! Maar wel langzaam aan. Het mag!9:11 AM - 22 Apr 2015
Ik wordt een beetje moe van de schijnheiligheid, ook hier op het forum. "Ik gun het ze echt wel, maar langzaam rijden in de spits is uit den boze, de gewone burger mag er geen last van hebben".