hoop aannames.
Ik val de bonden niet af. Alleen houdt dat volgens mij niet in dat ik het volledig eens moet zijn zoals de vorige CAO bereikt is ?
Te soft en te weinig akties. Nee dit mag nee dat mag niet... Klopt maar er zijn genoeg acties te bedenken die wel kunnen en die men in Den Haag ook voelt.
Sommige vriendelijke, sommige minder vriendelijk.
5 jaar terug liep ik foldertjes uit te delen... en uit te leggen waarom we streden voor een betere cao... tja...
Ik ben nog steeds lid van een bond. Puur omdat de kracht van de meerderheid groter is dan de roep van iemand alleen...
Misschien was mijn aanname voorbarig, maar dat is hoe je tekst bij me over kwam.
Ik kan je uit de grond van mijn hart vertellen dat de vorige cao echt het maximum was.
Met de OVW als grootste pluspunt. Ik erken het manko dat niet iedereen er van profiteert, maar met de nullijn in het achterhoofd was het een best resultaat. Velen profiteren er wel van of gaan er in de toekomst van profiteren.
Het is wel hoog tijd dat er wat verbeteringen komen op inkomen. Maar goed, er zijn veel onderwerpen die op tafel liggen.
Goed te horen dat je wel lid bent van een bond!