0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Effies advocaat van de duivel spelen De overheid betaald de Politie te weinig... Wie heeft er gestemd op die overheid? Had iedereen jaren terug ergens anders op gestemd, was deze hele cao-actie niet nodig geweest...
Effies advocaat van de duivel spelen De overheid betaald de Politie te weinig... Wie heeft er gestemd op die overheid? Had iedereen jaren terug ergens anders op gestemd, was deze hele cao-actie niet nodig geweest... Zoiets heet een democratie... (ja, natuurlijk is dit met een )Maar we moeten denk ik uitkijken dat we niet gaan verzanden in een Welles-Nietes discussie. Ik kan de standpunten van mensen die tegen de acties zijn wel begrijpen. Iedereen heeft een eigen standpunt, mag daar argumenten voor geven en kan daarin ook veranderen ('t is een forum!)Dus laten we het gezellig houden! Hebben er mensen ideeën voor publieksvriendelijke acties?
Ik word soms moe van mensen die alles maar goed vinden wat de politie doet en als je een eigen/andere mening hebt ben je schijnheilig.In jouw ogen ben ik dus schijnheilig, want ja, ik gun agenten wel een betere CAO, maar wil er geen hinder van hebben.Wat is er mis met deze mening?
Beter dan blijven janken dat we het zo slecht hebben in nederland bijvoorbeeld, en er zelf niks aan doen.
En omdat ik niks doe, verlaat ik Nederland met enkele weken Volgens mij doe ik dan juist meer dan de gemiddelde Nederland.
Hel en verdoemenis! Hoe durven de politiemensen die 24/7 het hele jaar door voor de burgers klaar staan (in weer en wind etc etc) dezelfde burgers ineens lastig te vallen met 10 a 15 minuten extra rijtijd! Schandalig, dat gaat veel te ver!