Dat ontken ik ook niet, maar dat gel*l dat ik dan ook met 4 vingers naar mezelf wijs gaat niet op.
Tja, als jij er zo instaat, is elke discussie zinloos
Nou, roept u maar.
Dat heb ik een jaar lang binnen de organisatie gedaan.
Prachtige conclusie.
Het is geen conclusie, dat staat al jarenlang in de gegevens die de Minister verstrekt
Ik ga verder niet op je reactie in. Ik heb eigenlijk nog steeds geen idee wat je affiniteit en achtergrond met dit werk eigenlijk is. Dat is misschien wel handig om te vermelden zodat we je reactie ook kunnen inschatten op kennis van de organisatie an sich.
Krijgen we dat weer. Zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb een jaar bij de politie gewerkt. Alleen mag ik dat niet zeggen omdat men dat niet geloofd.
We gaan het overigens toch niet eens worden, en jouw conclusies, zijn niet mijn conclusies.
Zoals gezegd, met deze insteek is elke discussie zinloos. Wellicht moet je eens het boek "De Gekooide Recherche" van Michiel Princen lezen?
Ik wil overigens wel opmerken dat je erg generaliserend bent. (al zal je mij nu vast gaan verwijten dat ik te grof ben)
Ik zie niet in wat daar grof aan is? Inderdaad ben ik enigszins generaliserend, maar mijn ervaring is, niet alleen van mijn jaar binnen de organisatie, maar ook vele jaren daarvoor en daarna, waar ik ook veel contact had en heb met politieambtenaren, is dat er maar weinig collega's zijn die zich niet conformeren aan de heersende cultuur. En dat kan ik op zich ook nog wel begrijpen, omdat ik zelf binnen de organisatie ook heb gemerkt hoe moeilijk dat is, hoewel het voor mij een andere situatie was, omdat ik geen enkele ambitie had om langer als een jaar te blijven, en zelfs als ik die ambitie wel zou hebben gehad, ik wist dat er geen mogelijkheid was om langer te blijven. Maar als je wel de ambitie hebt om in de organisatie carrière te maken, dan is het niet handig wanneer je buiten de gebaande paden gaat lopen.