In de democratie die vakbond heet is dat
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Geniaal!
Hoever past een wortel in .....
Ga toch weg! Sinds wanneer hebben "onze" bonden wat voor ons betekend? Minstens 10 jaar al niet. Mijn CAO verhoging bestond uit het opzeggen van mijn lidmaatschap, dat scheelde 1% van mijn salaris en is meer dan ik van "de" bonden heb gekregen in het afgelopen decenia.
Een democratie zoals we die in Nederland hebben is bijvoorbaat kansloos, te veel stemmen met een eigen mening en waarbij iedereen een uitzondering is/ denkt/ vindt te zijn.
De politie, het leger, de ambulance én de brandweer dienen het algemeen belang: respecteer en waardeer dàt. Doe je dat niet? Reken dan ook niet op ons. Boontje komt om z'n loontje!
Of te wel: mijn voorstel voor acties: alle dossiers van alle liquidaties op criminelen zo in de schredder. Scheelt 60% van de recherche capaciteit en aangezien die gasten toch schijt hebben aan de staat der Nederlanden, mogen wij dat toch ook aan hen hebben?