0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.
2400 Roma-supporters naar Rotterdam[...]Er gaat waarschijnlijk een noodbevel gelden. Dat houdt in dat de politie iedereen orders kan geven die direct moeten worden opgevolgd, bijvoorbeeld dat alle fans naar die ene locatie worden gestuurd. [...]
http://nos.nl/artikel/2020975-2400-roma-supporters-naar-rotterdam.htmlMag ik mijn medestrijders in Rotterdam vast veel sterkte toewensen?! Ik heb namelijk niet de illusie dat dit een gezellige hereniging gaat worden
'Er komen 400 Italiaanse hooligans naar Rotterdam'Zo'n 400 Italiaanse hooligans komen donderdag naar Rotterdam voor de Europaleague-wedstrijd tussen Feyenoord en AS Roma. Dat melden Italiaanse media, zegt NOS-correspondent Rop Zoutberg. ...In totaal worden zo'n 2400 Italianen verwacht, onder wie dus ongeveer 400 leden van de harde kern van AS Roma....lees verder
De schade die Feyenoord-supporters toebrachten aan de Barcacciafontein in Rome bedraagt minder dan 10.000 euro. Dat heeft de Romeinse cultuurwethouder Giovanna Marinelli verklaard tegenover nrc.next (€).
'We hebben op dit moment geen informatie dat de aanwezigheid van supporters van AS Roma tot problemen zal leiden', liet een woordvoerder van burgemeester Van der Laan dinsdag weten. De gemeente wil niet zeggen of er extra maatregelen worden genomen.Op dinsdagavond speelt het jeugdelftal A1 van Ajax op sportpark De Toekomst in de UEFA Youth League een wedstrijd tegen de jeugdspelers van AS Roma. Naar verwachting zal een klein deel van de Italiaanse supporters dit duel bijwonen..
Volgens een woordvoerder van Burgemeester van der Laan verwacht men daar geen problemen:
beter, men heeft het toch al druk genoeg in de Spuistraat