LPEV instructeur,
In mijn posting staat letterlijk;
Ik zit niet te wachten op één of andere halvegare, die een beetje interssant loopt te doen met zijn ABCD methodiek. Ik moet de eerste nog tegenkomen, maar ik knal je moeiteloos opzij. Een simpel 'wegwezen' doet het altijd heel aardig bij een overactieve co-assistent, die in de weg loopt. Dat zal bij een EHBO'er ook wel lukken.
Er staat niet; "Ik knal je opzij", zoals jij beweert. Daarmee wek je de suggestie dat ik daartoe een fysiek middel zou aanwenden, teneinde dat doel te bewerkstelligen. Er staat wel; "Ik knal je
moeiteloos opzij". Daarbij geef ik in de daaropvolgende zin aan mij te zullen bedienen van een verbale expressievorm.
Dat je vervolgens op basis van dit gestuntel bijval vraagt aan het Moderatorteam, omdat je jezelf 'bedreigd' voelt, is gewoonweg te sip voor worden.
In jouw reactie doe je dus exact hetzelfde, wat anderen verwijt. Je illustreert hiermee prachtig het niveau waarop jij discussie voert. Je verwijt een ander, wat je zelf vervolgens in dezelfde posting demonstreert, zelfs in twee op elkaar aangesloten regels. Je haalt zaken uit zijn context en trekt voorbarige conclusies. Je voert termen als bewijs, waarmee je de discussie voert op basis van oneigenlijke argumenten. Als dat illustratief moet zijn voor jouw bijzondere didactische kwaliteiten, dan wens ik je sterkte.