Marktontwikkelingen..., hou toch op met die onzin. Het OK en het Rode Kruis gaan mee in een modegrill. De LPEV opleiding speelt hier gretig op in. Zo gaan dus dingen nu eenmaal. Dat wil nog niet zeggen dat het goed is. Hoe vaak zijn de reanimatie richtlijnen niet herzien?
De geschiedenis leert je het volgende: Nedcert hanteert al sinds 199?/200? de ABCDE in haar lesmaterialen, LPEV sinds 2007. Dus het zijn het juist het Oranje Kruis en Rode Kruis die sinds 2014/2015 Nedcert en LPEV volgen om ook mee te doen met de ABCDE "modegrill" en een graantje mee willen pikken. Andersom dus dan dat je beweert.
Wat hebben wijzigingen in reanimatie richtlijnen te maken in deze discussie? Zowel het LPA en andere leuke uitgaven en EHBO boekjes veranderen toch ook regelmatig als inzichten veranderen.
Marketing is overigens een noodzakelijke activiteit voor
alle bedrijven, instellingen, verenigingen en stichtingen, zowel profit als non-profit om hun diensten en producten aan te prijzen voor het maken van winst die zij wil maken om te kunnen bestaan en te overleven. Marketing technische aspecten zijn dus ook niet relevant voor deze discussie.
.... Burgers zitten niet te wachten op een Wannabe,
Burgers zitten wel te wachten op EHBO-ers die vooral gestructureerd en doordacht eerstehulp kunnen verlenen (op leken niveau).