GRIP 1 Middel OGS (KLM Catering) Havenmeesterweg - Schiphol 07-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Middel OGS (KLM Catering) Havenmeesterweg - Schiphol 07-03-2015  (gelezen 5419 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

JanWillemHam

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 169
Citaat van: mrveurope link=msg=1335761 date=1425762072
Vorig jaar (was 't vorig jaar?) was er ook een gevalletje gevaarlijke stoffen op Schiphol Oost. Daar werd toen wel de SIE van Osdorp heen gestuurd.
Je bedoelt dit incident?
GRIP 1 Middel OGS (cyanide) KLM Milieucentrum v Weerden-Poelmanweg - Schiphol 12-03-2014
http://www.hulpverleningsforum.nl/index.php?topic=82644.0
Twitter: @JanWillemHam | Freelance Foto- en Videograaf in regio Rotterdam e.o.


mrveurope

  • HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Die inderdaad. Thnx.


p2Elst

  • IVK-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,251
Hoe verkoop je het als multinational je klanten op lange afstandsvluchten te voorzien van een maaltijd aan koeken? Dat er geen betere oplossingen zijn...


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Tja, ik schat in dat je het voor de resterende vluchten van de dag het over een maaltijd of 10.000 hebt minimaal. Dat wordt volgens mij bijna allemaal real-time ingepland en naar de vliegtuigen gebracht. Dat geldt ook voor de andere cateringbedrijven. Je kan niet even adhoc 10.000 maaltijden bij een andere cateraar inkopen.

Het is neem ik aan wel een evaluatiepunt voor KLM Catering. Wellicht kunnen ze een back up inbouwen met KLM Catering Schiphol-Noord. Anderziids gebeurt dit ook niet wekelijks en is dit volgens mij de eerste keer dat er zoeits is voorgekomen. Back up standaard inbouwen kost waarschijnlijk meer dan het verlies dat ze nu moeten nemen.


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998

Hoe verkoop je het als multinational je klanten op lange afstandsvluchten te voorzien van een maaltijd aan koeken? Dat er geen betere oplossingen zijn...
Ik las in een artikel dat dit alleen geldt voor de Europese vluchten.  


mallemiering

  • bevelvoerder, centralist MKB
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 580
    • GMK Zaanstreek/Waterland
Citaat van: mrveurope link=msg=1335761 date=1425762072
Vorig jaar (was 't vorig jaar?) was er ook een gevalletje gevaarlijke stoffen op Schiphol Oost. Daar werd toen wel de SIE van Osdorp heen gestuurd.
Maakt de locatie op Schiphol misschien het verschil tussen Osdorp en Haarlem? Als ze er beiden ongeveer net zo ver vandaan zitten, kan het zo zijn dat het uitmaakt of het incident aan de ene kant van Schiphol is of aan de andere kant.
Assumption is the mother of all fuck-ups


Bert65

  • Heden vervoersbranche, voorheen medewerker Dierenambulance
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,998
Voor Schiphol Centrum zal dit niet veel uitmaken. Voor Schiphol Oost lijkt Osdorp sneller