GRIP 1 Middel OGS (KLM Catering) Havenmeesterweg - Schiphol 07-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Middel OGS (KLM Catering) Havenmeesterweg - Schiphol 07-03-2015  (gelezen 5480 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Nee, om precies te zijn staat die unit op Uithoorn..

Ik snap ook niet helemaal waarom die unit van Uithoorn er niet voor gekozen wordt, alsmede de SIE Osdorp, in plaats van de nu gekozen GSE van Haarlem...

Snelste hulp? welnee..


hc-dragon

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 18
Noord West 4 verbandt

Moeten ze wel op dat momment dienst hebben
En zullen ze vast wel over na hebben gedacht


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Moeten wie dienst hebben???


Sven82

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 530
Bijna alles weer normaal. Beetje jammer van mn koude pizza. :-P


sks

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Geen eten op KLM-vluchten na ammoniaklek

Door een ammoniaklek bij KLM Catering Services op Schiphol kan de luchtvaartmaatschappij voorlopig geen eten serveren op zijn vluchten. De passagiers krijgen koeken, zegt een woordvoerder.

Het lek heeft gevolgen voor Europese en intercontinentale vluchten. Al het voedsel bij het cateringbedrijf is vernietigd. Hoelang er geen eten op de KLM-vluchten kan worden geserveerd is niet bekend. Passagiers zijn op tijd geïnformeerd, zegt de KLM.

Het ammoniaklek ontstond aan het einde van de middag in een koelingsapparaat in het cateringgebouw. Vier medewerkers zijn door ambulancepersoneel onderzocht, maar ze mankeerden niks. Het lek is inmiddels gedicht.

Bron: http://nos.nl/artikel/2023370-geen-eten-op-klm-vluchten-na-ammoniaklek.html


Rene501

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 164
Citaat van: FF4266 link=msg=1335731 date=1425756187
Nee, om precies te zijn staat die unit op Uithoorn..

Ik snap ook niet helemaal waarom die unit van Uithoorn er niet voor gekozen wordt, alsmede de SIE Osdorp, in plaats van de nu gekozen GSE van Haarlem...

Snelste hulp? welnee..

De 4 regio's hebben de taken met elkaar verdeeld. De basis ontsmetting (BOE) gebeurt door NHN (Alkmaar) en ZaWa (Krommenie/Zaandijk). De grootschalige ontsmetting door AA (Uithoorn). Mogelijk heeft AA nog een standaard deco unit in bedrijf gehouden, maar dat is dan voor eigen gebruik.

De SIE Haarlem komt van post Haarlem-Oost. Deze heeft via de busbaan (Zuidtangent) een snelle route naar Schiphol. Ik denk dat Osdorp en Haarlem-Oost er ongeveer even snel zijn (rond de 15 minuten).

Zo misschien wat meer duidelijkheid?


FF4266

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 849
  • Centralist & Bevelvoerder
Op sie gebied delen de meldkamers dezelfde kvt, en die heb ik hier voor me... Die geeft toch echt osdorp aan...


NikonDirk

  • Leeft op een eiland.
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 4,223
    • Opvallende politievoertuigen.
En hier de -toch wel verregaande- gevolgen van zoiets;

Geen eten op KLM-vluchten na ammoniaklek

Door een ammoniaklek bij KLM Catering Services op Schiphol kan de luchtvaartmaatschappij voorlopig geen eten serveren op zijn vluchten. De passagiers krijgen koeken, zegt een woordvoerder.

Bron: http://nos.nl/artikel/2023370


Rene501

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 164
Citaat van: FF4266 link=msg=1335749 date=1425759517
Op sie gebied delen de meldkamers dezelfde kvt, en die heb ik hier voor me... Die geeft toch echt osdorp aan...

Ok, dat lijkt me een puntje om mee te nemen in de evaluatie dan...


mrveurope

  • HV geïnteresseerde systeembeheerder ICT
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 69
Vorig jaar (was 't vorig jaar?) was er ook een gevalletje gevaarlijke stoffen op Schiphol Oost. Daar werd toen wel de SIE van Osdorp heen gestuurd.