vraagje ??

Auteur Topic: vraagje ??  (gelezen 4841 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

fedor

• Gast
Reactie #10 Gepost op: 27 september 2005, 20:44:58
Tja,,,,,,,,, gepakt op de constructie snelheid.
Dan mag je er inderdaad niet verder op rijden, denk maar eens aan het volgende.
Wel rijden betekend; niet opvolgen ambtelijk bevel (pv1) weer constructiesnelheid (pv2) en dan ook nog eens nietverzekerd door de wijziging die je op je bike hebt aangebracht.

Je kan per confrontatie 3x bekeurd worden (wet mulder)
Nieuwe confrontatie dus weer 3 enz. enz..

kort om ben je gematst met zijn uitspraak of is het maar zo een praatje

GN-5159

• Forum gebruiker
  • Zie Disclaimer onderaan
Reactie #11 Gepost op: 27 september 2005, 21:58:39
En zometeen met het bromfiets kenteken wordt gewoon het kenteken deel I ingevorderd en wordt de 4 weken regeling van kracht  ;D
DISCLAIMER: Alles is een grote leugen. Het hele leven is een leugen. Ik heb alles verzonnen, niets berust op waarheid. A

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #12 Gepost op: 27 september 2005, 22:41:28
ze moeten gewoon het onderdeel afsloop regeltje weer invoeren

tweede keer gepakt brommer in tweeen

klaar ............................
GEBRUIK MIJN FOTO'S NIET ZONDER TOESTEMMING ! !

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #13 Gepost op: 29 september 2005, 07:37:19
En zometeen met het bromfiets kenteken wordt gewoon het kenteken deel I ingevorderd en wordt de 4 weken regeling van kracht ;D
Das leuk...met je brommer naar het RDW :P ...helaas meneer, hij kan 51, dat is afkeur, komt u over een week of wat maar weer terug ;D
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #14 Gepost op: 30 september 2005, 15:14:25
Das leuk...met je brommer naar het RDW :P ...helaas meneer, hij kan 51, dat is afkeur, komt u over een week of wat maar weer terug ;D

Dat wordt dan wel een aansprakelijkheidstelling van de bromfietshandelaar. Ronald zegt dat hij er niet aan geknoeid heeft, dus moet bewezen worden dat hij niet ter goeder trouw is.

51 is volgens mij een twijfel geval. een bromfiets opvoeren levert meer op ben ik bang, 80 of meer is geen uitzondering. Ik zou me daar wat meer op concentreren, maarja die pak je niet zo makkelijk. Dan maar die van 51! Die discussie van een grotere kans op een ongeluk met dertig met minder ergere gevolgen of aanpassen aan de rest van het verkeer met een kleinere kans op een ongeluk, maar dan wel met ergere gevolgen is al eens gevoerd geloof ik en dat is een kwestie van afwegen. Allebei: de voorstanders en de tegenstanders van 50 rijden hebben gelijk.

Henk

jvo

• ACH
  • Senior gebruiker
  • geel busje, geel pak
    • Youtubekanaal
Reactie #15 Gepost op: 30 september 2005, 16:39:28
Dat wordt dan wel een aansprakelijkheidstelling van de bromfietshandelaar. Ronald zegt dat hij er niet aan geknoeid heeft, dus moet bewezen worden dat hij niet ter goeder trouw is.

51 is volgens mij een twijfel geval. een bromfiets opvoeren levert meer op ben ik bang, 80 of meer is geen uitzondering. Ik zou me daar wat meer op concentreren, maarja die pak je niet zo makkelijk. Dan maar die van 51! Die discussie van een grotere kans op een ongeluk met dertig met minder ergere gevolgen of aanpassen aan de rest van het verkeer met een kleinere kans op een ongeluk, maar dan wel met ergere gevolgen is al eens gevoerd geloof ik en dat is een kwestie van afwegen. Allebei: de voorstanders en de tegenstanders van 50 rijden hebben gelijk.

Henk

Henk
Oh ja...want de politie doet alleen de makkelijke dingen, en de echte boeven laten ze lopen.....
-When responding to a call, always remember that your ambulance was built by the lowest bidder-

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #16 Gepost op: 30 september 2005, 16:47:06
sorry maar hier in dit ''dorp'' krijg je echt geen boete als die 50 gaat, 55 ook niet

pas daarna krijg je een boete

Henk

• Senior gebruiker
Reactie #17 Gepost op: 30 september 2005, 21:14:27
Oh ja...want de politie doet alleen de makkelijke dingen, en de echte boeven laten ze lopen.....

De moeilijke dingen lukken niet altijd, dus je wordt verleid!

Ook mensen uit de politie gelederen hebben wel eens het gevoel met iets onbenulligs bezig te zijn maar daar nu eenmaal de opdracht toe te hebben.

In het leger en bij de politie moet je nu eenmaal doen wat je verteld wordt.

De dienstweigeraars uit de politionele aktietijd in Nederlands Indië hadden gewoon moeten luisteren naar de politiek volgens onze huidige defensie minister, ook al was het doodschieten van de bruine medemens nog zo fout en hadden we daar niets te maken. Het leger en de politie moeten luisteren naar de politiek.

In dat verband JVO.

Ik ben het eens met de petten maar niet met de politiek!

Henk

Kimmerly

• Gast
Reactie #18 Gepost op: 30 september 2005, 23:07:58
vreemd ik ben gewend dat wij meten met vermogenstestbank en die geven helemaal niet aan welke snelheid je dan rijd!!

het gaat dan om de constructiesnelheid

Jerommeke

• Senior gebruiker
  • Blauwe Motormuis
Reactie #19 Gepost op: 1 oktober 2005, 13:21:29
vreemd ik ben gewend dat wij meten met vermogenstestbank en die geven helemaal niet aan welke snelheid je dan rijd!!

het gaat dan om de constructiesnelheid

jij bedoeld met KW ? maar daar hebben jullie toch een omrekentabel voor?