Sept 2005: Vermissing groep jongeren

Auteur Topic: Sept 2005: Vermissing groep jongeren  (gelezen 69570 keer)

0 gebruikers (en 12 gasten bekijken dit topic.

Firefly

• Senior gebruiker
  • Risicobewustzijn is een kwaliteit!
Reactie #30 Gepost op: 1 september 2005, 20:44:19
Ik laat een politiewagentje langsrijden, laat ze het verhaal aanhoren en signalement opnemen. Daarna mag het verspreid worden over de ether.

Vooralsnog valt hier nog verder geen conclusie aan te verbinden wat er mogelijk gebeurd is.
Brandwacht 1e klas + WVD

Menneke86

• Forum gebruiker
Reactie #31 Gepost op: 1 september 2005, 21:14:02
Ik ga ook voor ff een politiewagentje langs te sturen, even verhaal halen en de andere eenheden in het district op te letten naar rondzwervende groepjes van een persoon of 8  8)

RAdeR

• Hoofd Rode Kruis Noodhulpteam, BLS instructeur
  • Senior gebruiker
Reactie #32 Gepost op: 1 september 2005, 21:17:52
Inderdaad 1 politiewagen langs sturen om verhaal aan te horen.
Alle andere hulpdiensten kunnen rustig achterover leunen. Zelfs de KC wordt niet gepiept.  ;)
Eventueel kan de politiesurveillanceboot (als die er is) uitkijken nadat het signalement is opgenomen door de dienders op de wal.

Verder hebben de ouders wellicht al getracht de gsm's van de jongeren te bellen. Mochten die alle 8 niet reageren, dan zou er toch wel iets aan het handje kunnen zijn.

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Reactie #33 Gepost op: 1 september 2005, 21:23:11
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik 2 duikteams alsmede de OVD met prio 1 ter plaatse wil. (hoogste priotiteit dus!!)

Is hier een keer ook gelijk gedaan, kind vermist en in de buurt was een vijver. Gelijk gealarmeerd...

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #34 Gepost op: 1 september 2005, 21:33:38
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ik 2 duikteams alsmede de OVD met prio 1 ter plaatse wil. (hoogste priotiteit dus!!)

Is hier een keer ook gelijk gedaan, kind vermist en in de buurt was een vijver. Gelijk gealarmeerd...
nogmaals er is hier geen klein kind vermist,maar een hele club van 15 t/m 17 jarigen.Die kunnen wel ergens zitten te feesten,beetje overtrokken om nu al met prio1 te gaan scheuren.terwijl de politie zelfs niets weet  :-X :-X :-X

kantjeboord

• Forum gebruiker
Reactie #35 Gepost op: 1 september 2005, 21:48:11

Het gaat hier niet om 1 (klein) kind! Maar om een groep jongeren, lijkt mij erg stug dat die geen alarm kunnen slaan mocht er iets met één van hen aan de hand zijn. (Tenzij ze ergens in een loods of schuur zitten en door iets bedwelmd zijn............)  ;)

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Reactie #36 Gepost op: 1 september 2005, 22:07:01
maar omdat er wel 2 bootjes missen voor de zekerheid in ieder geval 1 boot het water opsturen. Hoeven niet perse duikers te zijn...

7194

• Senior gebruiker
Reactie #37 Gepost op: 1 september 2005, 22:09:58
maar omdat er wel 2 bootjes missen voor de zekerheid in ieder geval 1 boot het water opsturen. Hoeven niet perse duikers te zijn...
Dat is er bij verzonnen. De casusleider heeft hiet niets over gezegd.  ;)

FF_holland

• Senior gebruiker
  • Leuk forum!
Reactie #38 Gepost op: 1 september 2005, 22:11:33
Dat is er bij verzonnen. De casusleider heeft hiet niets over gezegd.  ;)

heb je gelijk in maar bij een echte inzet hoor je ook niet alles van de melder (en dus de alarmcentrale) maar hoor je ook wel eens iets van omstanders... ;)

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #39 Gepost op: 1 september 2005, 22:11:51
daar is niets van waar,dat wordt er maar klakkeloos bij verzonnen.Er is maar 1 casusleider en dat is Jorrin