Sept 2005: Vermissing groep jongeren

Auteur Topic: Sept 2005: Vermissing groep jongeren  (gelezen 69598 keer)

0 gebruikers (en 15 gasten bekijken dit topic.

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #60 Gepost op: 2 september 2005, 19:07:00
En op de brandweerkazerne zetten ze maar weer eens een verse pot koffie  8)

Joris

• Manschap A
  • Senior gebruiker
Reactie #61 Gepost op: 2 september 2005, 19:41:43
Bij de reddingsbrigade gaan ze ook nog maar ff oefenen met reddingszakwerpen!  ;D
343, never forget.

Brandpreventist

• Senior gebruiker
Reactie #62 Gepost op: 2 september 2005, 19:51:03
Bij de reddingsbrigade gaan ze ook nog maar ff oefenen met reddingszakwerpen!  ;D

zolang het niet oefenen met dodemansknoppen is...... zal het ook bij jullie rustig blijven..... ;D

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #63 Gepost op: 2 september 2005, 19:57:09
zolang het niet oefen met dodemansknoppen is...... zal het ook bij jullie rustig blijven..... ;D
Die dragen ze toch niet  :-X

Straalpijp Rick

• Senior gebruiker
  • Er is geen beter weer dan BRANDWEER
    • Brandweer Barendrecht
Reactie #64 Gepost op: 2 september 2005, 22:33:41
Nog geen brandweerinzet zie ik....Als ik nodig ben,piep je me maar op ;D

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #65 Gepost op: 2 september 2005, 22:49:58
Het wordt donker!
Het is inmiddels half tien geweest, de zon is onder en het koelt langzaam af.
Omdat het toch een vreemde melding blijft (hoe vaak immers raken er 8 jongeren tegelijk vermist onder zulke vreemde omstandigheden) is de politie geneigd het toch serieus op te pakken.
Ze hebben een patrouilleboot ingezet om de plas en het aansluitende deel van de rivier af te zoeken.
Het signalement van de groep is doorgegeven aan alle surveillerende wagens in de regio.
Ze zijn druk bezig te achterhalen wanneer er voor het laatst met de mobiele telefoons is gebeld.
Een wagen is erop uitgestuurd naar de sluiswachter van de sluis die zo'n 2 kilometer verderop ligt. Deze sluiswachter blijkt wegens omstandigheden nog maar net aan het werk te zijn, maar doet zijn best zijn collega te pakken te krijgen die de dienst voor hem heeft waargenomen.
Alle mensen die de plas verlaten wordt gevraagd of zij wellicht iets hebben gezien.
De ouders hebben zelf het initiatief genomen om een gestructureerde zoektocht te houden langs de plas (en dan met name het struikgewas daar omheen gelegen).
Ook worden de vrienden van de jongelui gebeld om erachter te komen of die soms meer weten en wanneer zij de jongelui voor het laatst hebben gezien en waar.

kantjeboord

• Forum gebruiker
Reactie #66 Gepost op: 3 september 2005, 01:00:33
Even afwachten dus wat hier uit gaat komen.

Ik ben geneigd te gaan denken dat ze met iets wat drijft het water op zijn gegaan, evt. omgeslagen zijn, wat kan verklaren dat de mobieltjes het niet meer doen. Zitten misschien vast op een eilandje of brugpeiler, alle 8 verdronken lijkt mij wat stug. Ik neem  aan dat iedereen kon zwemmen? (zie mijn eerdere vraag) Wat ik ook nog wil weten, wat is de water- en buitentemperatuur.

Maar wat iemand anders al zei, als ze het water op zijn gegaan, waar zijn dan die 5 fietsen???

Ze kunnen misschien ook beroofd zijn? Maar wie beroofd een groep van 8 jongeren? Dan moet de overmacht wel erg groot zijn geweest.

Zijn er bunkers of zo in de omgeving? Wie weet zitten ze daar in opgesloten en heeft de mobiel daardoor geen verbinding.

brw_sluis

• Gast
Reactie #67 Gepost op: 3 september 2005, 11:36:45
Zouden we niet nog een politie unit tp laten komen omdat het donker word ?

Peter71

• Senior gebruiker
  • Hoofdbrandwacht
Reactie #68 Gepost op: 3 september 2005, 11:40:16
GAAAAAAAAAP,MM ik denk dat ik maar eens vroeg m,n bedje induik  ;D

Jorrin

• Senior gebruiker
    • Lotuskring Het Gewondennest
Reactie #69 Gepost op: 3 september 2005, 11:43:11
::) Jullie zijn zooooo ongeduldig.
Ik zit op de politie-inzet te wachten... :-\