Pff...wat een verhalen allemaal... eerste auto ter plaatse hoort het verhaal aan, en na het verhaal van de telefoons cq het niet op het werk verschijnen zal de inspecteur van dienst inmiddels ook ter plaatse gaan.
Het bepalen van de positie van een gsm gaat meestal alleen via de rechter-commisaris en zal zeker niet in een uurtje geregeld zijn.....
signalement doorgeven aan overige eenheden...ik weet niet hoeveel auto's er in die buurt rondrijden, maar denk dat je auto's aan moet gaan sturen om te gaan zoeken, want in de vrije surveillance zullen er in die buurt weinig auto's rijden denk ik.. Landelijke omgeving, dus 1 auto op 25 km zo''n beetje???
Inspecteur van dienst zal inderdaad een bootje proberen te regelen....vraag is alleen of de regio over boten beschikt, dus eventueel via het KLPD die boot regelen, die verder ook op de hoogte houden ivm een mogelijke inzet van de heli
Inmiddels na de laatste update denk ik dat het toch iets drukkker moet gaan worden, ik wil een heel aantal agenten, bussie vol ofzo met een stapel maglites, ivm afzettingen van die landweg/opvang ouders daar, die zullen nl vrij heftig gaan reageren.
Inzet speurhonden kan, maar dan mag er dus tot die er zijn niemand het terrein op, weet niet of dat in het licht van de ongerustheid bij de ouders "doe nou eens wat" handig is om op te wachten, en misschien zijn er wel meerdere kanten waarheen ze gegaan zijn....
Hoe ziet het hek er precies uit, is er overheen te klimmen/onderdoor te komen?
Hoe lopen de sporen op het grasveld, zal er daar sporen te zien zijn zullen die ook wel in de richting lopen waar ze heen gegaan zijn??
Als er naast de politieboot ook nog een brandweervaartuig eventueel vanaf ergens stroomafwaarts kan gaan kijken zou handig zijn, en de meldkamer van de brandweer worden iig in kennis gesteld dus eventueel een HV+tas met mensen met allemaal een lamp zou misschien wel handig zijn, en als er nog meer vreemde dingen gevonden worden aan sporen wil ik ook alvast een 1e ambu die iig in de buurt is....evt de OVD-G erbij betrekken nu?
Ook weer een heel lulverhaal van mij, maar ik vind dat er een hoop onnodige posts tussen staan, de reacties op de casus hadden wel op een 2/3 pagina's gepast, was veel overzichtelijker geweest
just my 2 cents