GRIP 1 Grote brand (TBS kliniek Veldzicht) Ommerweg - Balkbrug 10-03-2015

Auteur Topic: GRIP 1 Grote brand (TBS kliniek Veldzicht) Ommerweg - Balkbrug 10-03-2015  (gelezen 5333 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

klf grimmenstein markt

  • Belangstellende
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 2,001
  • De enige particuliere bepakte VW LT brandweerbus
    • KLF Grimmenstein markt
Citaat van: Hoguhugo link=msg=1336669 date=1426157521
Ik heb nog gevraagd of ik, onder toezicht mee mocht naar binnen. Dit om plaatjes te maken van de brandlocatie, voertuig opstelling. Was absoluut niet mogelijk. Dan blijft het inderdaad een plaatje van buiten de hekken.
Ook ik ben een aantal keren in gevangenissen geweest. Ook een TBS-kliniek. Vond de kliniek veel rustiger en beter hoe ik behandeld werd dan in 't gevang.
Mijn laatste keer in 't gevang: http://nos.nl/artikel/2022359-noorse-gevangenen-in-september-naar-nederland.html , waar er 'voor onze veiligheid' constant 9 mensen van het IBT mee liepen. Tijdens het draaien op de luchtplaats vanuit cellen meerdere keren 'toegeroepen' dat we niet welkom waren.

Juist dat plaatjes maken is het grote probleem, ik moest toen ik binnen ging ook alles inleveren waar beelden mee gemaakt konden worden, zowel uit oogpunt privacy bewoners als het onbedoeld info naar buiten brengen van de instelling. Contrasterend is dan weer dat je met twee kompleet ingerichte brandweervoertuigen op het terrein staat (weliswaar met "bewaking") en gewoon contact hebt met iedereen op het terrein (uiterst leerzaam) en de bewoners je uitleggen hoe je een bewoner kunt onderscheiden van de medewerkers, blijk je al een hele dag met een bewoner op te trekken. Maar plaatjes maken helaas, het enige plaatje wat ik gemaakt hebt was de KLF voor de DJI ingang en eenmaal daardoor heen was het over.

Wel een hele mooie dag gehad daar met veel waardering van bewoners en medewerkers.
Eigenaar van het voormalige KLF Grimmenstein markt http://www.vwbrandweerbus.nl Namens Perfact-group werkvoorbereider bij stadsverwarming Purmerend