Precies we'll see, ik vraag me ook af waarom ze dat ding gekocht hebben. Schijnt best lastig om aan onderdelen te komen als er iets kapot is !!! Ze staan nu dus even met 2 tankautospuiten wat echt wel genoeg moet zijn omdat die tweede alleen wordt bemand bij grote dingen.
Het is raar dat je gewoon een voertuig weg doet zonder dat er een vervanger voor is. Als je die paar maanden zonder dat voertuig kan dan kan je het de rest van de maanden ook wel of zie ik dat verkeerd
Nee dat zie je mijn inziens ook helemaal goed. Ik denk dat het beter was geweest om al die dennissen eruit te doen en er 2 nieuwe daf's voor terug te nemen maar dat is mijn mening.
Bij grote branden en zelfs zeer grote branden zal de tweede ts van leidschendam-Voorburg niet eens ter plaatse gaan omdat de posten Leidschenveen en Haagse hout van Den Haag en post Rijswijk van de brandweer Delft-Rijswijk er eerder zijn dan dat de 2e ts bemand is met mensen die van huis komen !!!!!!!
Bij grote oefeningen zal er trouwens een tankautospuit uit een andere gemeente komen die gebruikt wordt.
Gr. Ricardo