Vrouwen moeten zelf voor maandverband zorgen. Als er iemand voor kontaktlensvloeistof komt ga je dat dan ook aanschaffen? Voor het geval van?
Je bent voor de EHBO, voor al dat andere gedoe is de persoon zelf verantwoordelijk.
Dat je als service deze extra spullen bij je hebt is prima, daar gaat het niet om. Maar waarom zou jij de onkosten maken?
Hyperventilatiemasker? Ik weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen, maar het kan gevaarlijk in gebruik zijn. Het hangt er maar net vanaf wat de oorzaak van het hyperventileren is.
Hartpatienten kunnen hyperventileren, maar hyperventileren kan ook met een soort POB gepaard gaaan. Wat is nu wat?
Ik heb heel wat minder in mijn (prive) ehbo koffertje. Maar ik heb nog nooit nee hoeven te verkopen. (behalve het maandverband dan).
........ lange aterieklem (handig o.a. voor brede dassen onder knieholtes te voeren) .......
Overigens, EHBO-er, in welke situaties heb jij de lange tang nodig? Het lijkt mij dat als je zo omzichtig met een been moet omgaan je al snel een ambu nodig hebt, dus waarom dan verbinden en niet losjes toedekken?