p2000 op mobiel

Auteur Topic: p2000 op mobiel  (gelezen 24567 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #20 Gepost op: 19 december 2008, 17:58:55
Heel veel stof hier...

www.p2000mobiel.nl voor p2000 op je telefoon  :)
Ontdekte hem vandaag omdat ik een nieuwe telefoon heb.

Alleen jammer dat het het niet per dienst kunt instellen


Diamondback

  • is BHV-er/ EHBO-er. was HBT-er
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 8,430
  • Diamondback, verslaafd aan Colt en de brandweer!
Reactie #21 Gepost op: 20 december 2008, 21:06:27
Op mijn HTC draaien 2 monitors.

Voor effe snel:
http://www.xs4all.nl/~nsvtv/p2Kflex/

En anders:

http://www.p2000-online.net/


xironics

  • Gast
Reactie #22 Gepost op: 21 december 2008, 15:45:22
Alleen jammer dat het het niet per dienst kunt instellen

Ik ( als eigenaar van p2000mobiel ) heb na het lezen van deze reacties, ook de mogelijkheid gemaakt om de berichten per dienst weer te geven.
Tevens is er de mogelijkheid van "automatisch vernieuwen" toevoegd. Dit is in te stellen door onderaan de pagina naar "instellingen" te gaan.


SimonSt

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,431
Reactie #23 Gepost op: 21 december 2008, 15:52:47
Ik ( als eigenaar van p2000mobiel ) heb na het lezen van deze reacties, ook de mogelijkheid gemaakt om de berichten per dienst weer te geven.
Tevens is er de mogelijkheid van "automatisch vernieuwen" toevoegd. Dit is in te stellen door onderaan de pagina naar "instellingen" te gaan.

Heel handige site voor "ons" mobielers (heb ook een HTC). Keep up the good work!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #24 Gepost op: 21 december 2008, 15:59:25
Ik ( als eigenaar van p2000mobiel ) heb na het lezen van deze reacties, ook de mogelijkheid gemaakt om de berichten per dienst weer te geven.
Tevens is er de mogelijkheid van "automatisch vernieuwen" toevoegd. Dit is in te stellen door onderaan de pagina naar "instellingen" te gaan.

Idd goed werk!!


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #25 Gepost op: 21 december 2008, 18:16:49
Ik ( als eigenaar van p2000mobiel ) heb na het lezen van deze reacties, ook de mogelijkheid gemaakt om de berichten per dienst weer te geven.
Tevens is er de mogelijkheid van "automatisch vernieuwen" toevoegd. Dit is in te stellen door onderaan de pagina naar "instellingen" te gaan.

Op de N82 (nokia) met symbian werkt het instellen van automatisch vernieuwen niet. Als je dat selecteert en opslaat gaat hij weer terug naar A-A in het hoofdscherm en slaat hij zijn instelling niet op (hij ververst dan niet automatisch). Wel blijven de instellingen van de wel/niet geselecteerde HV diensten bewaard.


xironics

  • Gast
Reactie #26 Gepost op: 22 december 2008, 10:01:54
Op de N82 (nokia) met symbian werkt het instellen van automatisch vernieuwen niet. Als je dat selecteert en opslaat gaat hij weer terug naar A-A in het hoofdscherm en slaat hij zijn instelling niet op (hij ververst dan niet automatisch). Wel blijven de instellingen van de wel/niet geselecteerde HV diensten bewaard.

Er zijn inderdaad enkele problemen met het vernieuwen van de pagina bij bepaalde browsers.
Welke browser gebruik je?


Brandpreventist

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 18,993
Reactie #27 Gepost op: 24 december 2008, 01:56:09
het is de browser van de nokia n82, symbian s60


rjvaneyk

  • Noodhulpteam Hollands Midden
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 579
Reactie #28 Gepost op: 25 december 2008, 21:12:16
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn N82, dat instellingen niet opgeslaan worden, nadat ik op opslaan hebt geklikt.
Dit was tevens ook bij het achterlaten van een berichtje, via het nieuwsgedeelte van de site.


Maxx

  • Senior GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,615
Reactie #29 Gepost op: 26 december 2008, 00:10:21
Ik heb de samsung omnia met internet explorer, werkt nu idd perfect  :)