Grote brand (strandtent Jamm Beach) Karel Doormantrap - Ter Heijde 11-04-2015

Auteur Topic: Grote brand (strandtent Jamm Beach) Karel Doormantrap - Ter Heijde 11-04-2015  (gelezen 12724 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

kuipje

• Forum gebruiker
  • Aspirant Basispolitiezorg
Ik kreeg ook te horen dat er onduidelijkheid was waar het was. Misschien speelde dat een rol. Melding werd doorgegeven door een vrouw die aan het mediteren was op het strand.

Haageneesch

• Foto- en videograaf.
  • Senior gebruiker
  • Foto- en videograaf Den Haag, PPK-houder.
    • Haageneesch
Citaat van: Danny722 link=msg=1343012 date=1428777272
Zo te zien wel een snelle meedenkende centralist die de tweede TS-T anderhalve minuut later mee alarmeert.  :)
Wat ik heb begrepen staat de TSt Monster (6740) als eerste uitrukvoertuig, en de 6730 (TS) als tweede. M.a.w.: Al was het een liftopsluiting, dan was de TSt gaan rijden, en staat dus niet bewust als TSt in het uitrukvoorstel.

Maar hij stond er in, dus er was er nog maar 1 extra nodig.

kuipje

• Forum gebruiker
Klopt 6740 is eerste uitrukvoertuig, maar door ontevredenheid wordt veel de 6730 gepakt. Doordat pas aanrijdend duidelijk werd het een strandtent betrof en op dat moment de 6730 al uitgerukt was, hebben de achtergebleven brandweermannen op kazerne de 6740 gepakt.

peen van dienst

• Senior gebruiker
Ontevredenheid ? Vertel.

Peen
Redacteur van

kuipje

• Forum gebruiker
Citaat van: peen van dienst link=msg=1343414 date=1428957636
Ontevredenheid ? Vertel.

Peen

Laat ik het er op houden dat velen het een waardeloos ding vinden, op de weg en ook op het strand is hij onhandig als wat. Heeft al velen keren vast gestaan op strand.

FF4266

• Senior gebruiker
  • Centralist & Bevelvoerder
Kwestie van onkunde en/of te weinig rij ervaring op het voertuig... Andere kazernes met precies hetzelfde voertuig ervaren dit wel wat anders...

Gijs

• Oud brandweer-instructeur
  • Senior gebruiker
Dit voertuig is een uitdaging voor velen.
Rijopleiding - duidelijkheid en wat doet dit voertuig.
Bij instappen begint de inzet.

guest12562

• Gast
Citaat van: FF4266 link=msg=1343693 date=1429045228
Kwestie van onkunde en/of te weinig rij ervaring op het voertuig... Andere kazernes met precies hetzelfde voertuig ervaren dit wel wat anders...

Knap zo'n oordeel, ben benieuwd wat de betreffende post of regio van deze uitspraak vindt?

Thor

• Senior gebruiker
  • Wat de eb neemt brengt de vloed terug.
Citaat van: kuipje link=msg=1343417 date=1428962107
Laat ik het er op houden dat velen het een waardeloos ding vinden, op de weg en ook op het strand is hij onhandig als wat. Heeft al velen keren vast gestaan op strand.

Welke zijn de problemen met dit voertuig (te zwaar,moeilijk te sturen etc.?). Heeft het voertuig op het strand vast gestaan waar andere voertuigen niet vast kwamen te staan oid.

honderd

• Senior gebruiker
    • honderd
Citaat van: Breathe link=msg=1343758 date=1429089638
Knap zo'n oordeel, ben benieuwd wat de betreffende post of regio van deze uitspraak vindt?

Zo'n oordeel is wel de werkelijkheid. Rijden in een terreinvaardig voertuig op bos/heideterrein is al een vak op zich, laat staan het rijden van zo'n voertuig op het strand. Dat is nog nét wat moeilijker dan 'gewoon' terrein, ookal is het voertuig terreinvaardig.

Het oordeel van kuipje vind ik knapper. Waarom is het een waardeloos en onhandig ding?
Mighty fine only gets you somewhere half the time.