Maakt het wat uit wat de regio vindt van wat ik hierover zeg? Ik weet hoe andere korpsen met hetzelfde voertuig deze ervaren, dus ik zie het punt niet... Ik klap hier ook niet uit de school of gooi er geen geheimen uit...
Feit blijft; kom je vast te staan? Onkunde.. en dat is niet aanvallend bedoeld, maar dan heb je er simpelweg niet genoeg ervaring mee, afgezien van het feit dat een foutje altijd mogelijk is natuurlijk, iedereen komt er een keer mee vast te staan tijdens oefeningen.. Maar om het nou zo snel te wijten aan het feit dat het een waardeloos ding is en onhandig op het strand? Kom nou, het is geen playmobil wat de regio aangeschaft heeft..
Ja, er zitten in het voertuig wat onhandige zaken, zoals de HD haspels welke veel te hoog zijn opgehangen, het niet electrische arbo rek etc... Maar over de rij eigenschappen is goed nagedacht bij de aanschaf.. Kennemerland heeft met dezelfde aanschaf meegedaan, die hebben dan weer wat zaken aangepast (watertank in T vorm, haspels laag, etc.)
Dus...
Ik zou het vervelend vinden als iemand iets roept over een andere kazerne in een regio terwijl hij naar mijn idee geen deel uit maakt van het betreffende korps, kun jij dit vanuit jou stoel beoordelen en waar basseer jij dat dan op, op een uitspraak van iemand van het forum? Rare gang van zaken. Denk je eens in als een ander dat over jou korps zou zeggen.
Ik kan me een incident herinneren met drijfzand bij de zandmotor daar vlakbij, waar meerdere wagens zijn weggezakt door drijfzand, niet zichtbaar en spontaan ontstaan, onkunde?
Dus tijdens een oefening mag je wel vast komen te staan en tijdens een uitruk niet, wederom een vreemde conclusie? Niets menselijks is mij vreemd. Wie zegt dus dat het korps vindt dat het een waardeloos voertuig is? Ik hoop dat er iemand van dit korps gaat reageren en dan misschien kan onderschrijven wat er wordt beweert, maar dan nog is dat dan de mening van het individu of van de groep, afijn ook daar kun je alle kanten mee op.
In het laatste deel voeg je wel degelijk iets toe en onderbouw je het, sterker nog je hebt er zelf wat aan gedaan, klinkt een stuk positiever.
Ik zou de rest in het midden laten, discussie over iets waar men geen deel van uit maakt is niet handig denk ik, bij jezelf houden des te beter.
Misschien dat er nog iemand van het betreffende korps wil reageren?
Klaart de lucht misschien een beetje.
Blijft overigens een vak terrein rijden