Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 148940 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1040 Gepost op: 2 december 2015, 19:31:10
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389181 date=1449080582
Wij krijgen momenteel alleen maar AZ. Professioneelfit uren krijgen wij pas in tertiel 2 in het rooster. Wordt nu van je verwacht dat je het in de vrije studie uren doet. Die we bijna niet hebben....

Hoe is de 0-meting bij jullie klas gegaan? Bij ons hadden veel mensen er moeite mee. Vooral de meiden, met roeien, optrekken en opdrukken. Ook waren er enkele jongens die dat niet haalde.

Onze klas is trouwens aardig in verhouding met mannen/vrouwen. 14 mannen en 10 vrouwen. Is dit bij jullie ook het geval?

We waren met 24 man. Na de eerste week was er al 1 uit gestapt. Dit was een vrouwelijke collega. We zitten nu met 21 mannen en 2 vrouwen dus die verhouding is er bij ons totaaaal niet.
0-meting is al het goed is door iedereen behaald. Ik moet wel eerlijk zeggen hij was wel pittig om eventjes te doen zeg maar. Maar aangezien wij een best wel sportieve klas hebben haalde iedereen het.

Wij hadden aan het begin onwijs veel AZV uren. Ruim 8 uur in de week ongeveer echt wel veel. Maar dat is nu echt maar 4 uur a 2 uur geworden. Aangezien we volgende week het examen hebben....

Hebben jullie al zelf ervaring pepperspray gehad :P


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #1041 Gepost op: 2 december 2015, 19:32:16
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389185 date=1449080748
Mijn eenheid(Midden-Nederland) heeft nog optijd via de facilitaire dienst wat kunnen regelen zodat iedereen in het nette pak beëdigd kon worden. Mooi moment. Toen pas kwam bij mij het besef dat ik nu eindelijk mag doen wat ik al zolang wilde doen. Zal mij altijd bij blijven.
Citaat van: Wolfs link=msg=1389187 date=1449080970
Bij ons in de eenheid heeft de beëdiging in het operationele uniform plaatsgevonden. Dit werd ook mede mogelijk gemaakt met kleding lenen van klasgenoten.
Goed opgelost dus ook leuker voor de familie om te zien lijkt me. Nou hopen dat wij ook in een uniform de eed mogen afleggen.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1042 Gepost op: 2 december 2015, 19:34:05
We waren met 24 man. Na de eerste week was er al 1 uit gestapt. Dit was een vrouwelijke collega. We zitten nu met 21 mannen en 2 vrouwen dus die verhouding is er bij ons totaaaal niet.
0-meting is al het goed is door iedereen behaald. Ik moet wel eerlijk zeggen hij was wel pittig om eventjes te doen zeg maar. Maar aangezien wij een best wel sportieve klas hebben haalde iedereen het.

Wij hadden aan het begin onwijs veel AZV uren. Ruim 8 uur in de week ongeveer echt wel veel. Maar dat is nu echt maar 4 uur a 2 uur geworden. Aangezien we volgende week het examen hebben....

Hebben jullie al zelf ervaring pepperspray gehad :P
Ja. Gisterochtend zijn we lekker onder gesprayt...

1 iemand uit onze klas kon ertegen. Wel hilarisch dat het meisje dat er het meest tegen opzat er tegen kon.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1043 Gepost op: 2 december 2015, 19:34:47
Goed opgelost dus ook leuker voor de familie om te zien lijkt me. Nou hopen dat wij ook in een uniform de eed mogen afleggen.
Je start week 5?


Maxdate

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 89
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #1044 Gepost op: 2 december 2015, 19:36:11
Citaat van: jimmy link=msg=1389189 date=1449081136
Goed opgelost dus ook leuker voor de familie om te zien lijkt me. Nou hopen dat wij ook in een uniform de eed mogen afleggen.

Het serumolie uniform vind ik persoonlijk mooier en netter dan het operationele uniform voor zo'n gelegenheid. Mits iedereen deze tot zijn/haar beschikking heeft.

Citaat van: MaartenQ link=msg=1389191 date=1449081245
Ja. Gisterochtend zijn we lekker onder gesprayt...

1 iemand uit onze klas kon ertegen. Wel hilarisch dat het meisje dat er het meest tegen opzat er tegen kon.

Haha ja dat mag je zeggen ja. Dat is wel uniek dat je dat meemaakt iemand die er tegen kan. Ik vond het geen pretje. Maar de collega's die nog moeten succes  >:D
Moesten jullie nog terug vechten of dingen doen, nadat je gepeperd was?


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1045 Gepost op: 2 december 2015, 19:38:13
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389191 date=1449081245
Ja. Gisterochtend zijn we lekker onder gesprayt...

1 iemand uit onze klas kon ertegen. Wel hilarisch dat het meisje dat er het meest tegen opzat er tegen kon.
Haha. Je ziet het maar, druk maken is nergens voor nodig. Daarna nog een volle lesdag gehad?
Heb je er vandaag nog last van gehad?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


jimmy

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 118
Reactie #1046 Gepost op: 2 december 2015, 19:40:16
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389192 date=1449081287
Je start week 5?
Klopt ook voor midden Nederland en locatie moeten we nog krijgen. En uitnodiging kleding heb ik nog niet.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1047 Gepost op: 2 december 2015, 19:41:31
Haha. Je ziet het maar, druk maken is nergens voor nodig. Daarna nog een volle lesdag gehad?
Heb je er vandaag nog last van gehad?
Ja daarna nog gewoon de hele middag les gehad tot half 5. Cursus verantwoord aangifte :p

Nee, alleen daarna onder de douche nog. Omdat het ook in je haar zit enzo. In de avond nog een keer gedoucht en toen kwam het bij mij niet meer terug. Bij sommige anderen wel.
Zijn jullie ook al de sjaak geweest?


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #1048 Gepost op: 2 december 2015, 19:45:05
Citaat van: MaartenQ link=msg=1389199 date=1449081691
Ja daarna nog gewoon de hele middag les gehad tot half 5. Cursus verantwoord aangifte :p

Nee, alleen daarna onder de douche nog. Omdat het ook in je haar zit enzo. In de avond nog een keer gedoucht en toen kwam het bij mij niet meer terug. Bij sommige anderen wel.
Zijn jullie ook al de sjaak geweest?
Bij ons is het nog steeds onduidelijk, wanneer die moet komen. Hij is namelijk niet ingeroosterd...
Ik verbaas me niet meer bij de politie. :P
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #1049 Gepost op: 2 december 2015, 19:45:14
Klopt ook voor midden Nederland en locatie moeten we nog krijgen. En uitnodiging kleding heb ik nog niet.
Haha hilarisch. Ze zijn bij ons in de klas geweest om te vragen wat allemaal niet goed was gegaan. Zodat het bij jullie lichting niet fout gaat. In oktober is er maar 1 klas van Midden-Nederland gestart en in februari starten er 2 klassen van Midden-Nederland. Het hele kleding verhaal kwam ook aan bod. Maar zo te horen is het bij jullie ook nog maar de vraag of iedereen het heeft voor de opleiding start.