Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 151118 keer)

0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #210 Gepost op: 16 juni 2015, 18:44:39
Gefeliciteerd allemaal!!  98uiye

patrick28

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #211 Gepost op: 16 juni 2015, 19:31:39
Ook ik heb (vorige week donderdag) het eindgesprek gehaald. In principe sta ik gepland om 5 oktober (samen met 11 anderen) te gaan beginnen in Apeldoorn, ondanks dat ik in Noord-Nederland gesolliciteerd heb.

De reden dat ik in Apeldoorn naar school ga en het praktijk gedeelte gewoon hier in het noorden doe is mij niet helemaal duidelijk. In ieder geval werd mij verteld bij mijn eindgesprek dat er voorlopig geen klassen in Drachten starten.

Nu eerst afwachten op een oproep voor de medische keuring en het resultaat van het BGO onderzoek. BGO onderzoek zou ongeveer 6 week in beslag nemen. Ondanks dat ik al een heel eind ben is het allemaal toch best wel spannend e050

Zenith

• Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #212 Gepost op: 16 juni 2015, 19:42:48
Wat fijn om al die positieve berichten te lezen!
Ik wacht nog steeds op m'n brief, maar kan pas gaan bellen als de 3 weken zijn verstreken......
Dat eindeloze gewacht maakt het allemaal niet veel beter  :-\
Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam

Maxdate

• Forum gebruiker
  • Aspirant politie N4 "eenheid Amsterdam"
Reactie #213 Gepost op: 16 juni 2015, 21:05:59
Ooh nou dat hoop ik niet. Het zou wat zijn als ik me opleiding in Apeldoorn moet beginnen.
PA Amsterdam zou een stuk makkelijker zijn, aangezien ik ook voor dat korps heb gesolliciteerd.

Maar weet iemand dit? De sollicitatie procedure van mij is in Apeldoorn en moet hem daar ook afmaken. Waarom kan/is/hoe/he/wat niet mogelijk om in Amsterdam de procedure te kunnen doen?

PWB

• Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
Reactie #214 Gepost op: 16 juni 2015, 21:10:20
Citaat van: Maxdate link=msg=1356407 date=1434481559
Ooh nou dat hoop ik niet. Het zou wat zijn als ik me opleiding in Apeldoorn moet beginnen.
PA Amsterdam zou een stuk makkelijker zijn, aangezien ik ook voor dat korps heb gesolliciteerd.

Maar weet iemand dit? De sollicitatie procedure van mij is in Apeldoorn en moet hem daar ook afmaken. Waarom kan/is/hoe/he/wat niet mogelijk om in Amsterdam de procedure te kunnen doen?
Toen ik deel A positief afgerond had op de PA in Amsterdam moest ik naar Apeldoorn voor deel B simpelweg omdat het in Amsterdam gewoonweg helemaal vol zat. Dat kan natuurlijk altijd..
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #215 Gepost op: 16 juni 2015, 21:11:05

Zal met capaciteit te maken hebben.  Het blijft het grootste complex...

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #216 Gepost op: 16 juni 2015, 21:25:49

Per dag, zeker voor deel B, omdat daar acteurs en psychologen tijd moeten hebben voor een aantal kandidaten, is er maar voor een beperkt aantal kandidaten plek op een bepaalde locatie. Het kan dus voorkomen dat je naar Apeldoorn wordt gestuurd i.p.v. naar Amsterdam, terwijl je veel dichter bij Amsterdam woont.

Ik heb toen deel A in A'dam gedaan en deel B in Apeldoorn, dus dat jij hem perse daar 'af moet maken' is wel een beetje raar, maar misschien is dat veranderd.

Het zegt in ieder geval 0,0 over je daadwerkelijke opleidingsplaats.

Als er inderdaad maar 11 mensen starten voor Noord-Nederland (nog geen halve klas) kan is het logisch dat dat wordt samengevoegd bij een andere PA, gewoon om kosten te besparen. Docenten e.d. voor een halve klas kost natuurlijk veel meer dan de reiskosten van 11 man.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #217 Gepost op: 17 juni 2015, 08:33:49
Zijn er hier meer mensen die ook zo lang aan het wachten zijn op de uitslag van het BGO? Wacht al sinds 15/5 :(

Dat wachten duurt echt lang..

Waus

• Forum gebruiker
Reactie #218 Gepost op: 17 juni 2015, 08:42:58
Citaat van: jordie29 link=msg=1356470 date=1434522829
Zijn er hier meer mensen die ook zo lang aan het wachten zijn op de uitslag van het BGO? Wacht al sinds 15/5 :(

Dat wachten duurt echt lang..

Geven ze tegenwoordig geen uitslag vlak na het gesprek, telefonisch?

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #219 Gepost op: 17 juni 2015, 08:57:18
Citaat van: Waus link=msg=1356471 date=1434523378
Geven ze tegenwoordig geen uitslag vlak na het gesprek, telefonisch?

Ik heb vorig jaar gesprek gehad en toen 'verdwenen' in de portefeuille. Ben ik in maart weer uitgehaald om te starten in oktober. BGO ingevuld en opgestuurd halverwege vorige maand en nog niks gehoord. Word gek van dat wachten.. Zenuwslopend  :|