Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 151122 keer)

0 gebruikers (en 8 gasten bekijken dit topic.

DiNozzo

• Landelijke Eenheid Dienst Infrastructuur
  • Senior gebruiker
Reactie #240 Gepost op: 17 juni 2015, 16:39:27
Citaat van: nm link=msg=1356550 date=1434546654
DiNozzo....wie is of zijn deze meerdere? Zijn dat de mensen die ook betrokken zijn bij het eindgesprek? Van de selectie commissie?

Mvg

Het onderzoek wordt uitgevoerd door het Bureau Interne Veiligheid. De afspraak is dat de huisbezoeker en degene die het onderzoek naar openbare bronnen en politieregisters/referenten niet dezelfde zijn. Zij leggen hun bevindingen voor bij een leidinggevende die vervolgens een verklaring van geen bezwaar maakt als er niets gevonden is. De meerdere rapporteert dit aan de kandidaat en bureau Werving en Selectie.

Op deze manier kan er onafhankelijk naar eventuele problemen gekeken worden. W&S en de leden van de adviescommissie hebben geen enkele input in het onderzoek.
"The question that sometimes drives me hazy: Am I, or the others crazy?" — Albert Einstein

DieKleine

• Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #241 Gepost op: 17 juni 2015, 19:00:11
Citaat van: Bas94 link=msg=1356522 date=1434541068
Die bevestiging krijg je inderdaad per post, maar dat is eigenlijk puur voor je zelf (voor je eigen administratie)
Het bedrijf wat de medische keuring uitvoert, stuur dezelfde dag nog een mail naar de Frontoffice met de mededeling dat je medisch goedgekeurd bent voor de betreffende functie (politiemedewerker executief).

Dus die brief hangt niet samen met de info die W&S krijgt, als je dat bedoelde :)

Men krijgt niet altijd de bevestiging per post thuisgestuurd.
Ik zelf heb helemaal geen terugkoppeling gehad van het keuringsbedrijf.
Misschien werkt dat per bedrijf verschillend?
Wel raar aan een kant dat je niets op papier krijgt.
Heb alleen de goedkeuring van de arts zelf die dag.
Ik heb dan ook niets in handen waarop staat dat alles goed is...  ???
Beter maar het bedrijf bellen om alsnog iets op te vragen?

DieKleine

• Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #242 Gepost op: 17 juni 2015, 19:10:21
Citaat van: jordie29 link=msg=1356470 date=1434522829
Zijn er hier meer mensen die ook zo lang aan het wachten zijn op de uitslag van het BGO? Wacht al sinds 15/5 :(

Dat wachten duurt echt lang..

Ik wacht nu ongeveer zo'n 3 weken op mijn BGO.
En dat lijkt voor mij al een eeuwigheid.  e050
Ik hoop dat ze ons snel wat laten weten!

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #243 Gepost op: 17 juni 2015, 22:04:16
Spannend allemaal. Morgen is het precies een week geleden dat ik deel B heb gedaan dus wie weet (heel stiekem hoop ik dat ie morgen in de bus zit)

patrick28

• Junior gebruiker
  • **
Reactie #244 Gepost op: 17 juni 2015, 23:20:14
Voor mij is het nu een week geleden dat ik mijn eindgesprek gehad heb. De uitkomst was positief maar naast dat mij dat verteld is heb in geen bevestiging per brief of mail gehad, kan dit kloppen? Ook heb ik nog geen oproep gehad voor mijn medische keuring.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #245 Gepost op: 17 juni 2015, 23:24:25
Citaat van: patrick28 link=msg=1356658 date=1434576014
Voor mij is het nu een week geleden dat ik mijn eindgesprek gehad heb. De uitkomst was positief maar naast dat mij dat verteld is heb in geen bevestiging per brief of mail gehad, kan dit kloppen? Ook heb ik nog geen oproep gehad voor mijn medische keuring.

Kreeg je aan het einde geen brief mee? Daarin stond namelijk dat je door het eindgesprek gekomen bent en dat er z.s.m. contact met je opgenomen zou worden voor de medische keuring etc. Daarnaast ook alle telefoonnummers van de afdeling W&S per eenheid.

Die kreeg ik namelijk wel gelijk na mijn gesprek.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

ralphc

• Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #246 Gepost op: 18 juni 2015, 03:39:47
Ik zie in de nieuwe vacatures dat er een opleiding geplant staat voor week 5 2016.

Zou het ook een mogelijkheid kunnen zijn om aan die opleiding deel te nemen, mocht het allemaal wat krap worden mbt opzegtermijn?

En mocht het mogelijk zijn, wat zouden hier dan de nadelen van kunnen zijn? Als er bijvoorbeeld weer een vacaturestop tussenkomt dan heb je natuurlijk pech gehad.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #247 Gepost op: 18 juni 2015, 09:01:24
Citaat van: ralphc link=msg=1356691 date=1434591587
Ik zie in de nieuwe vacatures dat er een opleiding geplant staat voor week 5 2016.

Zou het ook een mogelijkheid kunnen zijn om aan die opleiding deel te nemen, mocht het allemaal wat krap worden mbt opzegtermijn?

En mocht het mogelijk zijn, wat zouden hier dan de nadelen van kunnen zijn? Als er bijvoorbeeld weer een vacaturestop tussenkomt dan heb je natuurlijk pech gehad.

Ik zou als ik jou was even contact opnemen met W&S. Zij kunnen je hier het beste mee helpen.
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

jordie29

• Forum gebruiker
Reactie #248 Gepost op: 18 juni 2015, 09:03:37
Citaat van: DiNozzo link=msg=1356566 date=1434551967
Het onderzoek wordt uitgevoerd door het Bureau Interne Veiligheid. De afspraak is dat de huisbezoeker en degene die het onderzoek naar openbare bronnen en politieregisters/referenten niet dezelfde zijn. Zij leggen hun bevindingen voor bij een leidinggevende die vervolgens een verklaring van geen bezwaar maakt als er niets gevonden is. De meerdere rapporteert dit aan de kandidaat en bureau Werving en Selectie.

Op deze manier kan er onafhankelijk naar eventuele problemen gekeken worden. W&S en de leden van de adviescommissie hebben geen enkele input in het onderzoek.

Wat zijn eigenlijk de richtlijnen mbt de screening? Waar kijken ze naar? Hoe ver gaan ze terug kijken?

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #249 Gepost op: 18 juni 2015, 10:53:34
Citaat van: jordie29 link=msg=1356701 date=1434611017

Wat zijn eigenlijk de richtlijnen mbt de screening? Waar kijken ze naar? Hoe ver gaan ze terug kijken?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar, zo had ik op 14 jarige leeftijd in 2007 een dag te vroeg wat legaal vuurwerk afgestoken. Uiteindelijk een ochtend film gekeken bij HALT maar gezien de ernst van het feit geen straf oid.
Maakt dit nog uit voor het veiligheidsonderzoek ? Ik vermeld het uiteraard wel.
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.