Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 148954 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #600 Gepost op: 15 augustus 2015, 22:13:58
Hoe snel kregen jullie de uitslag na het huisbezoek?
Krijg je dan ook direct je aanstelling of moet je daar ook weer een tijdje op wachten? e050
Ik heb a.s maandag het huisbezoek (op de eenheid dus noem het maar eenheidsbezoek  :D )
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #601 Gepost op: 15 augustus 2015, 22:27:07
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1367371 date=1439669638
Hoe snel kregen jullie de uitslag na het huisbezoek?
Krijg je dan ook direct je aanstelling of moet je daar ook weer een tijdje op wachten? e050
Ik heb a.s maandag het huisbezoek (op de eenheid dus noem het maar eenheidsbezoek  :D )

Dat verschilt per persoon, maar meestal is het bezoek het laatste onderdeel van het BGO. Alles wat er gevonden is over de kandidaat wordt in dit gesprek weerspiegelt. Na het bezoek wordt alles bij elkaar gelegd en dan bepaald een leidinggevende / c.q. buitenstaander van het onderzoeksteam of er geen/wel bezwaar is.

De aanstelling krijg je dan niet. Het verschilt per eenheid wanneer je die wel krijgt. De ene eenheid doet het apart op afspraak, de ander bij een informatiebijeenkomst en mijn eenheid in de eerste week op de academie.
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #602 Gepost op: 15 augustus 2015, 22:42:50
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1367371 date=1439669638
Hoe snel kregen jullie de uitslag na het huisbezoek?
Krijg je dan ook direct je aanstelling of moet je daar ook weer een tijdje op wachten? e050
Ik heb a.s maandag het huisbezoek (op de eenheid dus noem het maar eenheidsbezoek  :D )

Ik kreeg de aanstellingsmail 2,5 weken na mijn huisbezoek.
Na mijn huisbezoek moest hij alleen nog wat referenten afbellen. Door vakanties duurde dat (volgens mij) wel eventjes. Hij belde mijn referenten op een maandag en die opvolgende woensdag had ik mijn aanstellingsmail.


KevinK

  • Aspirant hoofdagent Amsterdam 1441
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 83
  • Assumption is the mother of all fuckups
Reactie #603 Gepost op: 16 augustus 2015, 00:05:27
Duurde bij mij ook 2,5 week voordat ik de aanstellingsmail ontving.

Het contact opnemen met de door mij opgegeven referenten deed degene met wie ik mijn thuisbezoek had echter gelijk na het bezoek. Ik kreeg 15 minuten nadat de selecteur weggegaan is, een mail van 1 van mijn referenten dat de selecteur contact had opgenomen.
Solliciatie Hoofdagent vanuit HTV-P - Amsterdam


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #604 Gepost op: 16 augustus 2015, 00:43:22
Ik kreeg direct na het huisbezoek de uitslag. Enkele dagen later ontving ik de aanstellingsmail.


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #605 Gepost op: 16 augustus 2015, 10:15:50
Het zit dus tussen de 2.5 week en gelijk de uitslag  O0
Ik ben benieuwd, gezien er veel haast is bij mij (vanuit de eenheid) hoop ik op een snelle uitslag. 98uiye
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #606 Gepost op: 16 augustus 2015, 15:53:02
Hopelijk aankomende week meer informatie vanuit de eenheid/academie =D


Wolfs

  • HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 387
Reactie #607 Gepost op: 16 augustus 2015, 15:55:34
Precies! Ik denk dat het wel deze week gaat komen...
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.


MaartenQ

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 115
Reactie #608 Gepost op: 17 augustus 2015, 10:28:01
Ja, begon nu wel een beetje de zenuwen te krijgen.
Heb daarom net nog maar een keer gebeld met werving en selectie.
Ik hoef me geen zorgen te maken dat ik word doorgeschoven naar de volgende lichting.
Blijf gewoon in week 41 staan omdat ik hier niks aan kon doen. Vrijdag word ik teruggebeld wat de stand van zaken zijn. Voor nu iig weer even een geruststelling.
Weet je al wat meer Nicolien?


nicolien

  • Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 41
Reactie #609 Gepost op: 17 augustus 2015, 11:21:39
Citaat van: MaartenQ link=msg=1367550 date=1439800081
Weet je al wat meer Nicolien?

Nope  :-\
Ben afgelopen vrijdag gebeld door iemand van het antecedentenonderzoek, omdat ik gevraagd had of ze mij op de hoogte wilde houden.
Weet alleen dat ze met spoed ermee bezig zijn. Ik blijf gewoon in week 41. Maar heb nog steeds geen afspraak voor huisbezoek.
Dus hopelijk bellen ze mij gauw! Wel vervelend dat het zo gaat. Het ging allemaal zo lekker vlot eerst haha