Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 150979 keer)

0 gebruikers (en 3 gasten bekijken dit topic.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #610 Gepost op: 17 augustus 2015, 12:57:13
Balen Nicolien, hopen dat je snel een afspreek krijgt voor het huisbezoek.
De tijd begint nu toch wel te dringen!

Ik heb zojuist mijn huisbezoek gehad, duurde toch ruim 2.5 uur !
Deze week krijg ik gelijk de uitslag en waarschijnlijk ook gelijk een datum om alles te tekenen.  098uo
Nu een week in spanning............. ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

MaartenQ

• Forum gebruiker
Reactie #611 Gepost op: 17 augustus 2015, 13:32:41
Nope  :-
Ben afgelopen vrijdag gebeld door iemand van het antecedentenonderzoek, omdat ik gevraagd had of ze mij op de hoogte wilde houden.
Weet alleen dat ze met spoed ermee bezig zijn. Ik blijf gewoon in week 41. Maar heb nog steeds geen afspraak voor huisbezoek.
Dus hopelijk bellen ze mij gauw! Wel vervelend dat het zo gaat. Het ging allemaal zo lekker vlot eerst haha
Ja zuur dat het zo gelopen is. Maar wel netjes van ze dat je gewoon in week 41 blijft.

MaartenQ

• Forum gebruiker
Reactie #612 Gepost op: 17 augustus 2015, 13:35:01
Balen Nicolien, hopen dat je snel een afspreek krijgt voor het huisbezoek.
De tijd begint nu toch wel te dringen!

Ik heb zojuist mijn huisbezoek gehad, duurde toch ruim 2.5 uur !
Deze week krijg ik gelijk de uitslag en waarschijnlijk ook gelijk een datum om alles te tekenen.  098uo
Nu een week in spanning............. ::)
Dat is wel een lang gesprek, bij mij duurde het gesprek een klein uurtje.

In principe weet je de uitslag van bgo al. Je weet zelf wat je in het verleden gedaan hebt en of je verkeerde vriendjes/familie hebt.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #613 Gepost op: 17 augustus 2015, 14:58:41
Citaat van: MaartenQ link=msg=1367578 date=1439811301
Dat is wel een lang gesprek, bij mij duurde het gesprek een klein uurtje.

In principe weet je de uitslag van bgo al. Je weet zelf wat je in het verleden gedaan hebt en of je verkeerde vriendjes/familie hebt.

Ja dat vond ik ook, maar eigenlijk niks raars besproken maar ze ging gewoon overal erg diep op in.
Klein vuurwerk vergrijpje 8 jaar geleden maar ze gaf al aan dat dat geen probleem was.
Dus inderdaad weet ik wel dat het goed zit, maar wacht het toch liever even echt af  e050
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #614 Gepost op: 17 augustus 2015, 19:41:36
Wellicht leuke info voor de mensen die in week 41 starten in de eenheid DenHaag, DH heeft als eerste de roosters klaar..

Rekening houden met volle weken, dus 8:00 beginnen en minimaal tot 15:30, standaard tussen 12:00-13:00 pauze.

En de beëdiging staat al gepland eind week 42!
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Glennet

• Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #615 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:17:45
Heel gaaf, ben erg benieuwd!!
Ben blij met je info, vriendin werkt onregelmatig dus kan ze eind week 42 mooi vrijhouden voor de beëdiging. Top thnx!

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #616 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:21:05
Citaat van: Bas94 link=msg=1367641 date=1439833296
Wellicht leuke info voor de mensen die in week 41 starten in de eenheid DenHaag, DH heeft als eerste de roosters klaar..

Rekening houden met volle weken, dus 8:00 beginnen en minimaal tot 15:30, standaard tussen 12:00-13:00 pauze.

En de beëdiging staat al gepland eind week 42!
Hoe ben je aan deze info gekomen en op welke PA ga jij de opleiding doen?
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #617 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:32:27
Citaat van: Wolfs link=msg=1367661 date=1439835665
Hoe ben je aan deze info gekomen en op welke PA ga jij de opleiding doen?

Via blackboard heb je inzicht in alle roosters van alle PA's, dus vandaar!

Officieel zijn de roosters definitief vanaf 3 weken voor de start van de opleiding, dus wellicht is het een aanrader om nog even te wachten met vrij regelen voor de beëdiging, zou zonde zijn als ze het nog aanpassen!

Voor zover ik verder kan zien zo snel, heeft Apeldoorn ook de conceptversie online, en starten er verder totaal 2 klassen in Apeldoorn, 2 in Amsterdam, 1 in Rotterdam en 2 in Den Haag. (Drachten gaat naar Apeldoorn en Eindhoven gaat naar Rotterdam)
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

Wolfs

• HAP, eenheid Amsterdam
  • Forum gebruiker
Reactie #618 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:42:43
Oke top! Ik zit dan in een van de Amsterdamse klassen. Wacht alleen nog op de mailtjes vanuit de eenheid en de PA
De misdaad is al georganiseerd. Nu de politie nog.

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #619 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:54:46
Citaat van: Bas94 link=msg=1367666 date=1439836347
Via blackboard heb je inzicht in alle roosters van alle PA's, dus vandaar!

Officieel zijn de roosters definitief vanaf 3 weken voor de start van de opleiding, dus wellicht is het een aanrader om nog even te wachten met vrij regelen voor de beëdiging, zou zonde zijn als ze het nog aanpassen!

Voor zover ik verder kan zien zo snel, heeft Apeldoorn ook de conceptversie online, en starten er verder totaal 2 klassen in Apeldoorn, 2 in Amsterdam, 1 in Rotterdam en 2 in Den Haag. (Drachten gaat naar Apeldoorn en Eindhoven gaat naar Rotterdam)

Hey Bas,

Bedankt voor je snelle info zeg!
Weet jij of er werkelijk van Haaglanden 2 klassen starten in Den Haag of kan het ook uit de eenheid van Midden-Nederland zijn ?

Hoe zit dat met de beëdiging is dat op de PA zelf? Mag je hier ook familie mee naar toe nemen?
Kun je ook zien hoe de eerste week van Den Haag ongeveer is ingedeeld? ( Mag evt ook via een PM ) of als het helemaal niet gedeeld mag worden zie ik het vanzelf wel. ;D