Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 145867 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #620 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:57:21
Citaat van: Bas94 link=msg=1367666 date=1439836347
Via blackboard heb je inzicht in alle roosters van alle PA's, dus vandaar!

Officieel zijn de roosters definitief vanaf 3 weken voor de start van de opleiding, dus wellicht is het een aanrader om nog even te wachten met vrij regelen voor de beëdiging, zou zonde zijn als ze het nog aanpassen!

Voor zover ik verder kan zien zo snel, heeft Apeldoorn ook de conceptversie online, en starten er verder totaal 2 klassen in Apeldoorn, 2 in Amsterdam, 1 in Rotterdam en 2 in Den Haag. (Drachten gaat naar Apeldoorn en Eindhoven gaat naar Rotterdam)

1 Klas vanuit Eindhoven die start in Rotterdam...?
Dat moet dan die van mij zijn!   O0
Waarschijnlijk moeten onze toekomstige collega's van Regio Oost Brabant ook naar Rotterdam..?


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #621 Gepost op: 17 augustus 2015, 20:59:15
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1367671 date=1439837686
Hey Bas,

Bedankt voor je snelle info zeg!
Weet jij of er werkelijk van Haaglanden 2 klassen starten in Den Haag of kan het ook uit de eenheid van Midden-Nederland zijn ?

Hoe zit dat met de beëdiging is dat op de PA zelf? Mag je hier ook familie mee naar toe nemen?
Kun je ook zien hoe de eerste week van Den Haag ongeveer is ingedeeld? ( Mag evt ook via een PM ) of als het helemaal niet gedeeld mag worden zie ik het vanzelf wel. ;D

Ik denk dat het ook van MNL kan zijn, maar hoe het precies is ingedeeld weet ik niet, ik heb geen klassenlijsten o.i.d.

Verder moet je dan nog even geduld hebben, zodra je officieel bent aangesteld en bent aangemeld bij de PA kan je overal bij.
Daarnaast zijn dit conceptroosters, als ze de boel omgooien zou ik je blij maken met een dode mus.

Nog héél even geduld 998765, ook mijn geduld is op de proef gesteld hoor :)! Nog 1,5 maand..
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #622 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:01:11
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1367671 date=1439837686
Hey Bas,

Bedankt voor je snelle info zeg!
Weet jij of er werkelijk van Haaglanden 2 klassen starten in Den Haag of kan het ook uit de eenheid van Midden-Nederland zijn ?

Hoe zit dat met de beëdiging is dat op de PA zelf? Mag je hier ook familie mee naar toe nemen?
Kun je ook zien hoe de eerste week van Den Haag ongeveer is ingedeeld? ( Mag evt ook via een PM ) of als het helemaal niet gedeeld mag worden zie ik het vanzelf wel. ;D

Ik denk dat de beëdiging voor iedere regio anders loopt.
De opleiding start op 05-10 maar ik krijg op 30-09 mijn beëdiging op het hoofdbureau in Tilburg.
Ik heb nog gevraagd of er genodigden welkom zijn maar dat was helaas niet het geval...  :'(


Citroen

  • Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 190
  • Better safe than sorry
Reactie #623 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:01:58
Citaat van: DieKleine link=msg=1367672 date=1439837841
1 Klas vanuit Eindhoven die start in Rotterdam...?
Dat moet dan die van mij zijn!   O0
Waarschijnlijk moeten onze toekomstige collega's van Regio Oost Brabant ook naar Rotterdam..?

ZWB ging naar Rotterdam toch? Er start maar 1 klas in Eindhoven zelf (vergeten in de vorige post) Dus ik denk dat Oost-Brabant dan wél naar Eindhoven gaat maar ZWB niet. Wel een beetje apart, maar ze hebben bij jou aangegeven dat je naar Rotterdam moest, dus dan zal dat wel zo zijn.

Over 1,5 maand (iets minder hopelijk) weten we allemaal waar we precies aan toe zijn :)!
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.


Danekato

  • Aspirant Eenheid Midden-Nederland
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 94
Reactie #624 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:04:38
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1367671 date=1439837686
Hey Bas,

Bedankt voor je snelle info zeg!
Weet jij of er werkelijk van Haaglanden 2 klassen starten in Den Haag of kan het ook uit de eenheid van Midden-Nederland zijn ?

Hoe zit dat met de beëdiging is dat op de PA zelf? Mag je hier ook familie mee naar toe nemen?
Kun je ook zien hoe de eerste week van Den Haag ongeveer is ingedeeld? ( Mag evt ook via een PM ) of als het helemaal niet gedeeld mag worden zie ik het vanzelf wel. ;D

Volgens mij gaan de studenten van Midden-Nederland naar Apeldoorn. Hoewel dit volgens mij weer per lichting scheelt. De 1305 lichting heeft 1 student in Eindhoven, 1 in Apeldoorn en 2 in Den haag.... Mijn hele klas bestaat uit Midden-Nederland en ik zit in Apeldoorn. Het is afwachten tot je op school zit om te weten hoe de klassen zijn ingedeeld ;)
Voor Midden-Nederland was de beediging in een theater en mocht je familie en vrienden meenemen (niet te veel)!


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #625 Gepost op: 17 augustus 2015, 21:10:05
Citaat van: Bas94 link=msg=1367676 date=1439838118
ZWB ging naar Rotterdam toch? Er start maar 1 klas in Eindhoven zelf (vergeten in de vorige post) Dus ik denk dat Oost-Brabant dan wél naar Eindhoven gaat maar ZWB niet. Wel een beetje apart, maar ze hebben bij jou aangegeven dat je naar Rotterdam moest, dus dan zal dat wel zo zijn.

Over 1,5 maand (iets minder hopelijk) weten we allemaal waar we precies aan toe zijn :)!

Mij werd verteld dat 'mijn lichting' naar Rotterdam moest inderdaad.
En dan zal Oost wel naar Eindhoven gaan.
Aan één kant jammer.
Anders zou ik met "een collega van nu" in één klas komen.
Aan de andere kant kun je dan wel de verschillen per academie zien.
Hebben we weer stof voor discussies.
Ook leuk.  :)


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #626 Gepost op: 18 augustus 2015, 00:52:48
Citaat van: Danekato link=msg=1367678 date=1439838278
Volgens mij gaan de studenten van Midden-Nederland naar Apeldoorn. Hoewel dit volgens mij weer per lichting scheelt. De 1305 lichting heeft 1 student in Eindhoven, 1 in Apeldoorn en 2 in Den haag.... Mijn hele klas bestaat uit Midden-Nederland en ik zit in Apeldoorn. Het is afwachten tot je op school zit om te weten hoe de klassen zijn ingedeeld ;)
Voor Midden-Nederland was de beediging in een theater en mocht je familie en vrienden meenemen (niet te veel)!

Midden-Nederland werd of Apeldoorn of Amsterdam werd mij verteld tijdens het eindgesprek.


PWB

  • Senior GGP A’dam
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,079
Reactie #627 Gepost op: 18 augustus 2015, 13:19:08
Ik heb een datum voor het huisbezoek en medische keuring. Beide binnen nu en 2 weken, wie weet lukt oktober nog  8)
Al mijn bijdragen op dit forum zijn volledig op eigen titel.


DieKleine

  • Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 113
Reactie #628 Gepost op: 18 augustus 2015, 15:00:35
Vanochtend heel vroeg kreeg ik een telefoontje vanuit de regio Limburg.
De vriendelijke meneer zei dat hij belde voor het bgo zodat ik snel kon starten in week 37.
Huh..!!??   :o
Ik heb hem uitgelegd dat ik de gehele procedure al heb afgesloten en dat ik in week 41 begin voor de regio ZWB.
Heb namelijk in april alles laten omzetten van Limburg naar ZWB.
De betreffende meneer begreep niet waarom hij dan nog mijn dossier doorgestuurd kreeg.
Ik ook niet...
Eerlijk gezegd wist ik even niet of ik er mee moest lachen of toch juist niet.  :-X


Jims

  • o.a. Centralist GMK
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,981
Reactie #629 Gepost op: 18 augustus 2015, 15:32:08
Citaat van: DieKleine link=msg=1367762 date=1439902835
Vanochtend heel vroeg kreeg ik een telefoontje vanuit de regio Limburg.
De vriendelijke meneer zei dat hij belde voor het bgo zodat ik snel kon starten in week 37.
Huh..!!??   :o
Ik heb hem uitgelegd dat ik de gehele procedure al heb afgesloten en dat ik in week 41 begin voor de regio ZWB.
Heb namelijk in april alles laten omzetten van Limburg naar ZWB.
De betreffende meneer begreep niet waarom hij dan nog mijn dossier doorgestuurd kreeg.
Ik ook niet...
Eerlijk gezegd wist ik even niet of ik er mee moest lachen of toch juist niet.  :-X

Welkom bij de politie!  ;D O0
If you can dream it, you can do it.