Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 149012 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

koenb

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 643
  • Surveillant Vrijpol
Reactie #670 Gepost op: 23 augustus 2015, 16:59:34
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1368394 date=1440340748
Weet iemand wanneer je de inlog gegevens krijgt voor de PA?
Ik neem aan dat ik al in het systeem sta aangezien ik ook al een kledinglijst etc heb.
Kan ik daarvoor zelf contact opnemen met de pa, of moet ik dan mijn eenheid mailen?
Wil zo graag alles bekijken O0

Kleding gaat via je eenheid, PA staat daar los van. Gewoon lekker geduld hebben, is niet anders. Of je nou wel of niet contact opneemt, het blijft net zo lang duren.


Rickkky

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 93
  • Aspirant hoofdagent Midden-Nederland
Reactie #671 Gepost op: 23 augustus 2015, 17:48:13
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1368395 date=1440340820
Appart is dat he, hoeveel verschil er per eenheid is kwa snelheid.
Den Haag is overal zo snel mee..... O0

Tja, het meest frustrerende is, is dat je nauwelijks op de hoogte wordt gehouden. Het is niet erg om te wachten als je maar weet waar je aan toe bent. Natuurlijk snap ik dat het niet te doen is om honderden zo niet duizenden sollicitanten op de hoogte te houden maar in het stadia dat daadwerkelijk de aanstellingsmail eruit is gegaan, zou ik dat wel netjes vinden. Maar ik heb gelukkig een hoop geduld en ga er vanuit dat mensen zich helemaal naar werken om voor oktober alles rond te krijgen. Wacht het nog rustig af.


Zelezny

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #672 Gepost op: 24 augustus 2015, 10:46:33
Ik wacht nu al 8 weken op antwoord van de screening... Vorige week gebeld naar de werving, maar het bedrijf die de screening doet heeft het nog niet doorgegeven...
Komt door de vakantie zeggen ze. Begin wel zenuwachtig te worden. Als het goed is begin ik in Oktober maar ik weer nog niks.


ralphc

  • Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 104
Reactie #673 Gepost op: 24 augustus 2015, 13:34:45
Ik wacht nu al 8 weken op antwoord van de screening... Vorige week gebeld naar de werving, maar het bedrijf die de screening doet heeft het nog niet doorgegeven...
Komt door de vakantie zeggen ze. Begin wel zenuwachtig te worden. Als het goed is begin ik in Oktober maar ik weer nog niks.

Dus als ik het goed begrijp dan wacht je op de uitslag van het BGO? Het huisbezoek heeft al plaatsgevonden maar ze hebben jou, nu al 8 weken, nog niks laten weten?

Of is het zo dat je aan het wachten bent op de afspraak voor het huisbezoek?


Zelezny

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 8
Reactie #674 Gepost op: 24 augustus 2015, 16:37:50
Citaat van: ralphc link=msg=1368553 date=1440416085
Dus als ik het goed begrijp dan wacht je op de uitslag van het BGO? Het huisbezoek heeft al plaatsgevonden maar ze hebben jou, nu al 8 weken, nog niks laten weten?

Of is het zo dat je aan het wachten bent op de afspraak voor het huisbezoek?

Op het eindgesprek en tijdens de screening kreeg ik te horen dat ik helemaal geen huisbezoek krijg.
Ik ben dus langs geweest bij het Politiebureau in Alkmaar. Daar heb ik de BGO gehad. En daarop ben ik nu
nog steeds aan het wachten. ( op het Resultaat )


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #675 Gepost op: 24 augustus 2015, 16:48:12
Citaat van: Zelezny link=msg=1368589 date=1440427070
Op het eindgesprek en tijdens de screening kreeg ik te horen dat ik helemaal geen huisbezoek krijg.
Ik ben dus langs geweest bij het Politiebureau in Alkmaar. Daar heb ik de BGO gehad. En daarop ben ik nu
nog steeds aan het wachten. ( op het Resultaat )
Dat klopt, dat is eigenlijk het huisbezoek maar dan niet thuis ;) O0
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #676 Gepost op: 25 augustus 2015, 16:25:12
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1368394 date=1440340748
Weet iemand wanneer je de inlog gegevens krijgt voor de PA?
Ik neem aan dat ik al in het systeem sta aangezien ik ook al een kledinglijst etc heb.
Kan ik daarvoor zelf contact opnemen met de pa, of moet ik dan mijn eenheid mailen?
Wil zo graag alles bekijken O0

Ik heb even zitten zoeken, maar ik kreeg ongeveer 15 dagen voor het begin van opleiding een mail van de academie. Hierin werd ik welkom geheten en er stond in wat ik kon verwachten.
Ook heb ik daar voor het eerst mijn studentennummer gezien.

Je wachtwoord krijg je te horen op de academie, dan log je met z'n allen tegelijk in.
Als het goed is krijg je eerst nog een brief wat je bureau wordt in de eenheid  O0


Prio1

  • Generalist GGP
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 547
Reactie #677 Gepost op: 25 augustus 2015, 17:25:42
Citaat van: Pepernoot link=msg=1368730 date=1440512712
Ik heb even zitten zoeken, maar ik kreeg ongeveer 15 dagen voor het begin van opleiding een mail van de academie. Hierin werd ik welkom geheten en er stond in wat ik kon verwachten.
Ook heb ik daar voor het eerst mijn studentennummer gezien.

Je wachtwoord krijg je te horen op de academie, dan log je met z'n allen tegelijk in.
Als het goed is krijg je eerst nog een brief wat je bureau wordt in de eenheid  O0
Wanneer ben jij gestart met de opleiding als ik vragen mag?
Nou ik ben benieuwd zeg, nog 5 weken ::)
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.


Pepernoot

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 241
Reactie #678 Gepost op: 25 augustus 2015, 17:37:40
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1368741 date=1440516342
Wanneer ben jij gestart met de opleiding als ik vragen mag?
Nou ik ben benieuwd zeg, nog 5 weken ::)

Wachten kan lang duren ;)
Ben van de lichting 1241, als je vragen hebt dan hoor ik het wel O0


jordie29

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 123
Reactie #679 Gepost op: 25 augustus 2015, 18:33:43
Yeaaaah eindelijk de volgende datum. De datum om de kleren te gaan halen.

Nu schiet het op.. ;D