0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Heb een mailtje binnen gekregen met m'n inloggegevens!
Ik zie mogelijkheden Ik moet vanuit Eemnes erheen. Maar jij gaat via Nijkerk denk ik?
Mijn ouders wonen daar, en daar kom ik ook zeker langs, dus als je wilt, kunnen wij evt ook carpoolen !
Me too. WiFi hier is alleen zo traag dat t niet lukt om in te loggen Ben wel heel benieuwd of er nog nieuwe informatie op staat.
A1 is net iets sneller dus kom er langsWordt gezellig in de auto, met zijn alle goedkoop busje aanschaffen haha Hier ook de mail binnen. Vannacht maar ff bekijken allemaal. Nu nog ff aan t werk tot half 1
Haha. Ik krijg via de PostNL app een melding wanneer er een pakketje onderweg naar mij is. Hartstikke handig!
Haha net een volkswagen polo aangeschaft :p Is ietsjes kleiner als een busje Werkse nog!
Alvast aan het merk Volkswagen aan het wennen? Tijd dat de NP overgaat op BMW hoor.....
Ook maar even een account aangemaakt! Paar weken terug aangesteld voor n4 eenheid Rotterdam. Opkomst 6 oktober. Behalve startdatum en inloggegevens e-campus nog niks gehoord over uniform ophalen en beëdiging. Toevallig Rotterdammers met hetzelfde probleem?
kreeg gisteren een mailtje met mijn inloggegevens, maar het werkt niet op Chrome? Krijg elke keer de mededeling dat het een onveilige URL is. Iemand ook ervaringen mee?16 oktober is de beedeging voor mij in Apeldoorn.