0 gebruikers (en 7 gasten bekijken dit topic.
Hier inmiddels de brief van de eenheid binnen, eerst dag is op het hoofdbureau. ( en einde vd dag op de academie )16 oktober is de beëdiging en er mag ook familie bij zijn. (@glennet heb jij deze brief ook al?)Eerste dag is in burger.Ik heb er even naar gekeken, maar zie alleen een literatuur lijst staan dus ik twijfel of we dat gezamenlijk met de klas gaan doen?......
In de eerste twee weken krijg je precies te horen hoe of wat over boeken. Dus ga zelf nog niks ondernemen, scheelt een hoop gedoe.Behrloo is een oefenomgeving, bij blackboard vind je de roosters
Vaak wordt er op de eerste dag afspraken gemaakt over het uniform. Het kan zo maar zijn dat je pas over twee weken echt het uniform aan moet!Kledingpunten krijg je volgens mij na 1 jaar werken. Dan kan je gebruik gaan maken van de kledingwinkel.Hebben jullie al te horen gekregen op welke bureaus jullie geplaatst worden?
Ik had het zelfde probleem net Chrome. Heb hem daarna ff geprobeerd met dat nieuwe internet explorer van Windows 10. Daar deed hij het en daarna ook op Chrome
Hoor je pas tegen het eind van je opleiding. Ben nu aan het eind van tertiel 7 en hoor het pas in tertiel 9 waarschijnlijk.
Ik denk dat ze bedoelen op welke bureaus ze stage gaan lopen?