Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015

Auteur Topic: Opleiding niveau 4, week 41 (oktober) 2015  (gelezen 151149 keer)

0 gebruikers (en 4 gasten bekijken dit topic.

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #150 Gepost op: 9 juni 2015, 19:09:36
Vandaag deel A gehaald. Ik mag Donderdag voor deel B naar Apeldoorn. Mijn sport test heb ik gelopen in 2:54

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #151 Gepost op: 9 juni 2015, 19:48:38
Gefeliciteerd Jasir,

Inmiddels contact gehad, ik mag 28 Juli voor mij landelijk eindgesprek naar Den Haag ! 098uo
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

Zenith

• Sollicitant Hoofdagent
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #152 Gepost op: 9 juni 2015, 19:59:53
Citaat van: sjoerdiej link=msg=1354981 date=1433872118
Gefeliciteerd Jasir,

Inmiddels contact gehad, ik mag 28 Juli voor mij landelijk eindgesprek naar Den Haag ! 098uo

Gefeliciteerd en veel succes!
Sollicitant Hoofdagent Eenheid-Rotterdam

Glennet

• Aspirant Hoofdagent
  • Forum gebruiker
Reactie #153 Gepost op: 9 juni 2015, 20:18:22
Gefeliciteerd Jasir, succes met deel B!
Dit weekend ga ik op vakantie dus zou wel leuk zijn als ik dan de uitslag heb.
We moeten nog even in spanning zitten Zenith...

DieKleine

• Aspirant hoofdagent regio Zeeland-West Brabant
  • Forum gebruiker
Reactie #154 Gepost op: 10 juni 2015, 21:38:27
Ik heb vandaag een uitnodiging gehad voor een kennismakings- / arbeidsvoorwaardengesprek.  :D
Mag op 29-06 in Tilburg op gesprek komen.
Alweer een stapje dichterbij!  O0
Maar moet ik dan eigenlijk niet eerst het BGO hebben afgerond..?  ???
Of maakt de volgorde niks uit?

nicolien

• Aspirant Hoofdagent MNL
  • Junior gebruiker
  • **
Reactie #155 Gepost op: 11 juni 2015, 01:32:57
Vandaag telefonisch een uitnodiging gekregen voor het eindgesprek, deze heb ik aanstaande dinsdag al! Rapport van het psychologische gesprek ligt nog niet eens in de brievenbus. Gaat snel :)
Nu ga ik me hard voorbereiden en hoop ik dat het allemaal goed verloopt dinsdag.
Zijn er nog tips? Gehoord dat je vooral veel van het korps moet weten. Wat zijn nog meer belangrijke punten? Behalve wat er op de site van kombijdepolitie staat ;)

Prio1

• Generalist GGP
  • Senior gebruiker
Reactie #156 Gepost op: 11 juni 2015, 07:18:40
Citaat van: nicolien link=msg=1355221 date=1433979177
Vandaag telefonisch een uitnodiging gekregen voor het eindgesprek, deze heb ik aanstaande dinsdag al! Rapport van het psychologische gesprek ligt nog niet eens in de brievenbus. Gaat snel :)
Nu ga ik me hard voorbereiden en hoop ik dat het allemaal goed verloopt dinsdag.
Zijn er nog tips? Gehoord dat je vooral veel van het korps moet weten. Wat zijn nog meer belangrijke punten? Behalve wat er op de site van kombijdepolitie staat ;)

Zo dat is al erg snel !, dat te bedenken dat ik eind juli pas langs kan komen.....
Zet m op dinsdag !, wil je vertellen hoe het is gegaan en uiteraard kan jij dan de tips geven O0
Mijn uitspraken kunnen nooit in verband worden gebracht met welke organisatie dan ook.

jasir

• Senior gebruiker
  • veiligheidsregio drenthe 03
Reactie #157 Gepost op: 11 juni 2015, 09:00:52
Dank jullie.Vandaag mag ik voor deel B gaat lekker snel zo.

@Nicolien succes bij je korps gesprek. Als voorbereiding miss een idee om een gesprek aan te gaan met een Agent binnen de regio en de berichten van deze regio op twitter en facebook te lezen zodat je een beetje weet wat er speelt in deze regio.

Citroen

• Nationale Politie
  • Forum gebruiker
  • Better safe than sorry
Reactie #158 Gepost op: 11 juni 2015, 09:16:48
Citaat van: jasir link=msg=1355236 date=1434006052
Dank jullie.Vandaag mag ik voor deel B gaat lekker snel zo.

@Nicolien succes bij je korps gesprek. Als voorbereiding miss een idee om een gesprek aan te gaan met een Agent binnen de regio en de berichten van deze regio op twitter en facebook te lezen zodat je een beetje weet wat er speelt in deze regio.

Het huidige landelijk eindgesprek, wat dus niet meer het 'korpsgesprek' heet, gaat niet meer in op actuele zaken in de regio.
Je hoeft dus niet meer uit je hoofd te leren welke personen er belangrijk zijn in de regio enzovoort.

Tijdens het landelijk eindgesprek kijkt de selectiecommissie (2 of 3 personen, waarvan vaak een uit het werkveld en een of twee van Werving en Selectie) kijken tijdens het gesprek wie jij bent, of er een klik is en of jij in de eenheid past. Er wordt niet meer gekeken naar resultaten van je rapportage o.i.d.

Succes in ieder geval!
Al mijn uitspraken zijn op persoonlijke titel en kunnen nooit gelinkt worden aan welke organisatie dan ook.

ralphc

• Aspirant Hoofdagent, eenheid Limburg
  • Forum gebruiker
Reactie #159 Gepost op: 11 juni 2015, 10:06:25
Ik heb vandaag een uitnodiging gehad voor een kennismakings- / arbeidsvoorwaardengesprek.  :D
Mag op 29-06 in Tilburg op gesprek komen.
Alweer een stapje dichterbij!  O0
Maar moet ik dan eigenlijk niet eerst het BGO hebben afgerond..?  ???
Of maakt de volgorde niks uit?

Wanneer heb jij je medische keuring gehad? Ik heb deze afgelopen maandag gehad. Ik heb verder nog niks gehoord mbt BGO.

Denk overigens dat volgorde niet uitmaakt. Alles is toch onder voorbehoud van de juiste uitkomsten van het onderzoek.