Hmm bij mij gaat het allemaal nog even iets langer duren.
Werd vd week gebeld door Midden Nederland dat ze mijn BKR nog niet ontvangen hebben.
Deze heb ik 8 weken geleden ingescand en gelijk via de mail doorgestuurd.
Wat blijkt, ik heb een verkeerd e-mail adres gekregen. Waardoor ik nu dus 2 maanden voor niks heb zitten wachten.
Dit is nu met spoed doorgestuurd naar de landelijke eenheid en hoop dat ze me nu snel zullen bellen voor een huisbezoek.
Precies volgende maand stop ik met mijn huidige baan en ga daarna nog op vakantie. Dus hoop dat alles nog voor die tijd geregeld kan worden
Jeetje, dat is behoorlijk zuur. Ik heb 6 weken moeten wachten voor thuisbezoek, daarna nog 2,5 weken voor de definitieve uitslag maar vond dat al allemaal zelfs lang duren.
Hoewel in mijn geval er bijna niets meer mis kon gaan bij het BGO wil je toch die zekerheid hebben. Zeker nu dit echt het laatste onderdeel is. Ik hoop dat ze inmiddels een afspraak met je gemaakt hebben en zo niet dat deze week met je doen
Wij zijn in 2013 begonnen met een klas van 24 man/vrouw. Hier zijn er nog 19 van over. Qua vakken krijg je het eerste jaar veel strafvordering en strafrecht, vaak in casuïstieken. Het eerste jaar zul je behoorlijk moeten doorbijten omdat het heel veel theorie is. In het tweede jaar wordt het leuker omdat je dan noodhulpgerichte lessen krijgt.
Ik vind 5 op de 24 man afgevallen behoorlijk fors. Dat zelfs na de selectie procedure. Lijkt mij als je niet geschikt bent, of dat je motivatie niet juist is ze daar wel doorheen prikken in de selectieprocedure. Of vonden ze de lesstof gewoon te lastig en was het gewoon wat te hoog gegrepen?
Ik ben vanmiddag gebeld met echt fantastisch nieuws !
" Beste Sjoerd, er is iemand niet door het BGO onderzoek gekomen en als je nog wil mag je ook starten in week 41 ! "
Mijn dag kan niet meer stuk ! Maandag het huisbezoek en dan heb ik ook alles gehad.
Goed man! gefeliciteerd! Het komt nu allemaal wel erg dichtbij ineens hè! Nog 1.5 maand