Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71072 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

ABeens

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 587
  • EHV-er, BHV-er, Lid GE en nog wat benamingen
    • www.sigmadrenthe.nl
ik geloof dat ik door een forumlid een aantal keer de bravopost uitgezet ben maar weet dat niet helemaal zeker. Miss dat dat forumlid dat zou kunnen bevestigen (ik kwam binnen op momenten dat het net niet uitkwam)

Ik hoor hier net achter me ( van Arend) dat het inderdaad klopt dat je door een forumlid ( hem dus) eruit bent gemikt daar hahahaha Driekeerachter elkaar nog wel.
Op de dokterspost hebben we het eigenlijk vrij rustig gehad .
Bianca en Arend


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
Moet je zeker doen. Beide soorten diensten zijn zeer gezellig en ervaringsrijk. Tot volgend jaar misschien.

ik wil wel maar aangezien ik niet zo maar weg bij kamp kan blijven en na 10 dagen trek ik niet gelijk lowlands er achter aan.
maar goed we wachten af. volgend jaar hebben we heel laat vakantie dus laat kamp.

moet voor de 4daagse ook al gaan spijbelen :P
flappus  niet elke verandering is een verbetering


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
dit was ook mijn eerste lowland,s wat een sfeer en wat hebben we gelachen in de nacht maar ook hard gewerkt als het moest en vele kende ik nog van de 4daagse dus het was een leuk weer zien en als het aan mij ligt tot volgend jaar iedereen die er was


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Zie net het topic pas. Was er zelf dit jaar voor het eerst bij, en als leerzaam en leuk ervaren.
Peter, 1e nacht bij de ingang, 2e, 3e en 4e op de BLS (Noot-busje) als zittend en semi-liggend vervoer tussen ZZZ (die wel-niet-wel-niet failliette ziekenhuizen in lelystad) en LLow gereden. Bij dat laatste ook enkele keren het terrein op geweest om mensen te halen of te brengen.

Moet wel zeggen dat je goed merkt dat er velen al ervaring hebben en ingespeeld zijn op elkaar. Daar is als nieuwkomer even wat wennen voor nodig. En het slapen in de tent was overdag in de warmte erg lastig. Maar al met al was het een positieve en leerzame ervaring. Ik ben er zeer waarschijnlijk komend jaar weer bij :).


Cor B.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Leuk te lezen Peter, dat jij het was die de "chauffeursdienst" die laatste nacht van mij uit de dagdienst kreeg.
Het was voor mij ook de eerste ervaring mat MAI en met Lowlands.
Dat is me erg goed bevallen.
Slapen deed ik in mijn eigen caravan. Voldoet prima. Het lukte me nog net om met bijna 100m stroomkabel 220V in m'n caravan te krijgen, handig voor de waterpomp en de verlichting, want stroomvoorziening van de auto kon niet omdat de auto van het terrein moest.
Nog 254 dagen en het is weer zover, 21 tm 23 aug 2009 Lowlands (http://www.low-lands.nl/)
Instructeur (K)EHBO, (P)BLS, AED, Wandelletsel, Ongevallen, gecertificeerd door OK en ERC/NRR.


Evert25

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 291
  • 112 daar red je levens mee
Hoi ik heb een vraag?
Hoe kan ik ook naar lowlands als rode kruis medewerker?
Ik zitg bij gooi en vechtstreek.
Wie kan mij daar meer informatie over geven?

Evert


Cor B.

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 71
Aanmelden bij Stichting MAI.
http://www.mai-ehbo.nl/

Veel succes!
Instructeur (K)EHBO, (P)BLS, AED, Wandelletsel, Ongevallen, gecertificeerd door OK en ERC/NRR.


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Ik heb me alweer opgegeven :). Hopelijk van donderdagnacht t/m maandaag diensten.


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
me too :D
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


phate

  • EHBO, SIGMA nw Veluwe
  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 140
  • EHV-er bij het Rode Kruis, Sigmalid NO-Gelderland
Ook ik heb me weer aangemeld, volgende vorig jaar is het heel goed bevallen O0
treat the patient, not the number