Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71027 keer)

0 gebruikers (en 5 gasten bekijken dit topic.

Casbuur

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 88
Ook ik heb me weer opgegeven voor alle nachtdiensten.


jos1961

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 128
  • EHBO en EHV rode kruis sigma lid exbrw a,dam DAN o
En ook ik ben dit jaar weer van de party voor de nachtdiensten


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
Ik ben er in ieder geval vrijdag, zaterdag en zondagnacht. Donderdagnacht als reserve.

Er worden geen ritjes meer tussen LL en ZZZ gereden door vrijwilligers begreep ik..


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
heb jij al bevestiging dan? :o

Ik hoorde van een vriendin dat ze nog mensen zoeken, die werd gebeld....

Ik ga er vanuit dat ik dan 4 nachten ben ingeplant.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


tebby

  • Verpleegkundige
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,690
    • mijn hyves
ik wil ook maar ze plannen lowlands altijd verkeert:P
flappus  niet elke verandering is een verbetering


petre

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 314
heb jij al bevestiging dan? :o

Ik hoorde van een vriendin dat ze nog mensen zoeken, die werd gebeld....

Ik ga er vanuit dat ik dan 4 nachten ben ingeplant.



Ik werd gebeld met de vraag of ik overdag of 's nachts wilde draaien. Ik had 2x beschikbaarheid doorgegeven ivm uitbreiding van mijn beschikbaarheid, daar belde de planster over :).


Jasper

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 168
Gezien het feit dat Lowlands niet meer door het NRK gedraaid wordt en de samenwerking NRK en St. MAI-EHBO over is, lijkt het me dat dit topic verder zal moeten onder ' Vragen aan EHBO' en niet meer onder 'Vragen aan Rode Kruis'.
SB Calamiteiten UMCN / Event Medical Service Uden / Het Nederlandse Rode Kruis afd. Nijmegen


Kanarie

  • Gast
Ze zitten wel te springen om EHBO-ers. Eerst 1 of 2x een SMS, dan een telefoontje waarin ik heb gezegd dat ik mijn werkrooster altijd pas heel laat heb en me dus voorlopig niet opgeef en een week later weer een voicemail of ik even terug wil bellen want ze zoeken nog mensen voor Lowlands. Als dat zo doorgaat... tja het wordt vanzelf een keer irritant.
Overigens is Lowlands echt heel gezellig dus meld je vooral aan.


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ze zitten wel te springen om EHBO-ers. Eerst 1 of 2x een SMS, dan een telefoontje waarin ik heb gezegd dat ik mijn werkrooster altijd pas heel laat heb en me dus voorlopig niet opgeef en een week later weer een voicemail of ik even terug wil bellen want ze zoeken nog mensen voor Lowlands. Als dat zo doorgaat... tja het wordt vanzelf een keer irritant.
Overigens is Lowlands echt heel gezellig dus meld je vooral aan.
Lowlands is altijd super gezellig.Dit jaar ga ik ook weer voor de brandbeveiliging.Zal mij benieuwen of ik Lotus Bianca en Abbeens weer tegen het lijf loop,tot nog toe is dat elk jaar gelukt. ;D ;D ;D


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Ze zitten wel te springen om EHBO-ers.

Dinsdagavond een vergadering gehad en het springen zal nu wel afgelopen zijn.
Op een paar gaatjes na is het rooster vol.
Tuurlijk zullen er wel wat gaten vallen door onvoorziene omstandigheden maar die komen ook wel vol.