Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71021 keer)

0 gebruikers (en 1 gast bekijken dit topic.

Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Ik ben ook weer terug. We kunnen spreken over een gezellig evenement. Wij hebben weinig inzetjes te doen gehad vandaag, dankzij de regen viel het erg mee het aantal branden op de campings. Op de campings 1t/m4 waren een aantal brandjes, op de campings 5t/m7 was  er helemaal niets aan de hand.
Er gezellig weer 8)


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
mits ze niet worden "geleend" he :D :D
Peter hebbenjullie het karretje nog terug gevonden???

tot LL 2011 98uiye

Ja vanochtend vroeg hebben we hem weer teruggevonden. ;)


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Branden of kampvuurtjes welke langzaamaan in vreugdevuurtjes veranderden..?  0098


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Twee topics omtrent Lowlands samengevoegd. Kan zijn dat er nu e.e.a. aan berichten ietwat door elkaar loopt. Is niet zo'n ramp, betreft hier berichten van 2005 etc. De recente berichtenstroom is intact gebleven!  O0


Maarten!

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 87
  • Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (VNOG)

rood123 bedankt voor je opbeurende stem in de nacht. Je maakte (samen met je vrouw) de nachtdienst net nog een beetje korter/ dragelijker met je rake opmerkingen op het fm MAI-kanaal O0

en verder natuurlijk een hele boel andere forum genoten uit de nacht .  :D :D
truste en tot volgend jaar  87iujh 87iujh 0021


Ja iedereen weer bedankt voor de samenwerking dit jaar, was weer een mooie hulpverlening! MAI FM klonk inderdaad weer goed  O0

Mensen, tot volgend jaar!
Werk --> Scheikundig onderzoeker Douane EHV -->  -GNK-C / SIGMA lid VNOG-West               -Rode Kruis afdeling Nunspeet - Bestuurslid, Coördinator E


onehand

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Zo, het duur weer een jaar voordat jullie mij weer over de porto horen.
Het was weer leuk dit jaar
DJ

MAI radio dag


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
Het nagenieten kan beginnen.
Lekker rustig geweest wat mij betreft en volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt.

Ik heb aan paar fotos gemaakt en online gezet. Als er iemand fotos bij wil zetten stuur dan ff een berichtje.

Iedereen bedankt voor de samenwerking en de aandacht die wij van jullie kregen doordat jullie de meldkamer maar bleven oproepen.
Namens Cindy, tot de 19e editie

Rood


onehand

  • Junior gebruiker
  • **
  • Berichten: 5
Het nagenieten kan beginnen.
Lekker rustig geweest wat mij betreft en volgens mij heeft iedereen zich prima vermaakt.

Ik heb aan paar fotos gemaakt en online gezet. Als er iemand fotos bij wil zetten stuur dan ff een berichtje.

Iedereen bedankt voor de samenwerking en de aandacht die wij van jullie kregen doordat jullie de meldkamer maar bleven oproepen.
Namens Cindy, tot de 19e editie

Rood

Ik sta er weer goed op


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Zo, Lowlands 2010 zit er weer op, op naar de 19e editie!

Ik ben weer bijgeslapen 87iujh, en heb erg veel lol gehad in de nacht, het rustig gehad en af en toe een lolletje met de collega's gemaakt.
We hebben de meeste mensen weer naar tevredenheid kunnen helpen en daar gaat het om! 998765

Nu weer een jaartje wachten.
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Ik ben ook weer terug. We kunnen spreken over een gezellig evenement. Wij hebben weinig inzetjes te doen gehad vandaag, dankzij de regen viel het erg mee het aantal branden op de campings. Op de campings 1t/m4 waren een aantal brandjes, op de campings 5t/m7 was  er helemaal niets aan de hand.
Er gezellig weer 8)

Mijn eerste keer als bezoeker en het viel me inderdaad op hoe geweldig de sfeer was. Ik heb je niet meer gezien Peter, maar er waren ook zoveel medewerkers...de organisatie zat zo te zien erg goed in elkaar.

Wel één keer op de EHBO-post naast de loopbrug geweest nadat een meisje uit onze groep zich niet lekker voelde en even buiten de Bravo-tent was gegaan, maar we haar niet meer terug konden vinden. Ook niet bij de WC's of op de camping, dus dat was wel even schrikken. Maar op het moment dat we een formulier in stonden te vullen kwam het verlossende SMS'je binnen dat ze gezond en wel weer bij de rest van de groep was aangesloten. Gelukkig... :)

Maar zoals ik al zei: heel erg leuk en wát een geweldige optredens!
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding