Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?

Auteur Topic: Lowlands 2011 19/20/21 augustus 2011 wie gaan er heen? Als HVer of als Gast?  (gelezen 71025 keer)

0 gebruikers (en 2 gasten bekijken dit topic.

Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
Foto JBZ, dan zat ik met een collega aan de intaketafel bij die ehbo-post!
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Foto JBZ, dan zat ik met een collega aan de intaketafel bij die ehbo-post!


Kijk, toch onbewust nog een forumlid gesproken. Complimenten van mij trouwens, want gelukkig hoefde ik daar maar één keer te zijn, maar we werden erg goed opgevangen en geholpen!
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Mijn eerste keer als bezoeker en het viel me inderdaad op hoe geweldig de sfeer was. Ik heb je niet meer gezien Peter, maar er waren ook zoveel medewerkers...de organisatie zat zo te zien erg goed in elkaar.

Wel één keer op de EHBO-post naast de loopbrug geweest nadat een meisje uit onze groep zich niet lekker voelde en even buiten de Bravo-tent was gegaan, maar we haar niet meer terug konden vinden. Ook niet bij de WC's of op de camping, dus dat was wel even schrikken. Maar op het moment dat we een formulier in stonden te vullen kwam het verlossende SMS'je binnen dat ze gezond en wel weer bij de rest van de groep was aangesloten. Gelukkig... :)

Maar zoals ik al zei: heel erg leuk en wát een geweldige optredens!
Ik heb nog naar je gezocht, jij bent niet erg snel te missen 998765
Maar inderdaad, pluk maar iemand uit die 55000 mensen 8) .
En ik wist ook niet op welke camping je stond, want dat zou het zoekgebied aanzienlijk verkleinen. 123chill 0098


Branden of kampvuurtjes welke langzaamaan in vreugdevuurtjes veranderden..?  0098
Je bedoeld zeker tenten met inventaris en al in brand. :D


Dinges

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 5,168
Je bedoeld zeker tenten met inventaris en al in brand. :D

Op de TT in Assen (camping) weten ze niet beter. Alles kan branden, is daar het motto. En gezellig dat het daar is!  998765

Maar eigen tenten met inventaris waar je nog gebruik van wenst te maken; nee. Daar blijft iedereen van af. Voor de rest brandt alles.  >:D >:D


Danny722

  • Manschap A
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 3,085
Ik heb nog naar je gezocht, jij bent niet erg snel te missen 998765
Maar inderdaad, pluk maar iemand uit die 55000 mensen 8) .
En ik wist ook niet op welke camping je stond, want dat zou het zoekgebied aanzienlijk verkleinen. 123chill 0098


Camping 3, pad rechts van de WC's en dan naast een slootje (aan het einde van het weekend was er een echte afvalbrug gebouwd met de overburen).

Overigens heb ik zelf geen één incident gezien waarbij de beveiliging in moest grijpen. Wel hoorde ik dat het zondagnacht een beetje onvriendelijk werd nabij de Bravo-tent, maar omdat ik weg moest heb ik voor de rest ook daar niks van meegekregen. Topevenement!
VRU - Post Den Dolder / Post Zeist Grote interesse brandweerkunde en natuurbrandbestrijding


Wouter

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,542
Ik ben ook weer terug. We kunnen spreken over een gezellig evenement. Wij hebben weinig inzetjes te doen gehad vandaag, dankzij de regen viel het erg mee het aantal branden op de campings. Op de campings 1t/m4 waren een aantal brandjes, op de campings 5t/m7 was  er helemaal niets aan de hand.
Er gezellig weer 8)

Volgende keer wel wat vrolijker kijken als je de brandjes blust :D


Peter71

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 21,386
  • Hoofdbrandwacht
Camping 3, pad rechts van de WC's en dan naast een slootje (aan het einde van het weekend was er een echte afvalbrug gebouwd met de overburen).

Overigens heb ik zelf geen één incident gezien waarbij de beveiliging in moest grijpen. Wel hoorde ik dat het zondagnacht een beetje onvriendelijk werd nabij de Bravo-tent, maar omdat ik weg moest heb ik voor de rest ook daar niks van meegekregen. Topevenement!
Hmmzz, langs dat slootje ben ik diverse malen gelopen, als ik geweten had dat jij in 1 van die tenten lag te snurken?!! 8) 998765 0098

Volgende keer wel wat vrolijker kijken als je de brandjes blust :D
Tja, ernstige zaken he. 8) :D


Moon

  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 665
  • Instructeur EHBO/EHaK/(P)BLS/AED
*kick*

Zo....tijd voor Lowlands 2011. Who's in en who's not??
I'm in :)
facebook.com/Burgeraedhoorn facebook.com/ehboblokkerzwaag  A universe is trapped inside a tear


Golly

  • Medisch Milieukundig Adviseur en GAGS i.o. bij een GGD/VR
  • Senior gebruiker
  • ****
  • Berichten: 1,307
  • Hulpverlenen bij Rampen en Evenementen
    • Rode Kruis Den Haag
nog even op het rooster wachten maar I am In!
Vrijwillig: Evenementenhulpverlener, TL Noodhulpteam, Onderzoeker Nederlandse Rode Kruis


Rood123

  • Forum gebruiker
  • ***
  • Berichten: 142
ME 2